Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Trav vet inte om jag lägger denna på rätt tråd nu, men hingsten Glasgow är pappa till mitt sto, är det någon som har bilder på honom eller...
Svar
1
· Visningar
826
Senast: MDusty
·
Trav Varför har de så förtvivlat svårt att lyckas? Genom historien finns det ju inte ens många som duger någonting till alls,och jag kan...
Svar
1
· Visningar
891
Senast: solros
·
Trav lite info: Varmblodstravare Valack 7 år (inkörd som 5-åring) Ostartad (men kvalad sommaren -06). Så, nu till problemet. Han är...
Svar
15
· Visningar
1 190
Senast: Konie
·
S
Trav Vet nån var man kan beställa pannband med hästens namn på?
Svar
7
· Visningar
1 349
Senast: Natasja
·
M
Trav kan någon hjälpa mig att hitta en lämplig hingst åt mitt travar sto. hon är E Pilmingutt U Rosa best UE Steggbest. mormor är Rosa och...
Svar
13
· Visningar
1 681
Senast: juvelen
·
K
Trav Någon som känner till den danske hingsten Demilo Crown e. Lindy's Crown? Vad tror ni om honom i aveln? :confused:
Svar
2
· Visningar
854
·
Z
Trav Har Ni ngt förlag på hingst till ett 4-årigt travsto? Hon själv är 165cm, grov modell, mkt bra trav tills hon blev sparkad i bakknäet...
2
Svar
24
· Visningar
2 335
Senast: zavannah
·
Trav Någon som vet vad som händer med Beissinger Hanover sedan han blev "underkänd" i avelsvärderingen? Jag läste att man skulle ta frågan...
Svar
3
· Visningar
1 042
B
Trav Hjälp, minnet sviker. Efter ett framtvingat beslut om att låta mina fölston vandra vidare till de evigt gröna ängarna, slog det mig att...
2
Svar
28
· Visningar
1 943
Senast: sabina84
·
K
Trav Bender på Palema köpte en gång i tiden en hingst som bl.a han använde i aveln rätt mycket. Han hette Knabe, så mycket vet jag.... Men nu...
Svar
15
· Visningar
1 218
Senast: tinafinis
·
Trav Jag söker med ljus och lykta efter ett sto som stod i samma stall som min ena valack för säkert 7-8 år sedan. Denna häst ska tydligen...
Svar
5
· Visningar
1 094
Senast: bulwark
·
Trav Måste shetlandsponnyer ha känd stam för att få starta?
Svar
10
· Visningar
1 098
Senast: Russinet
·
C
Trav nu har jag ringt runt tillflera ställen för jag vill ha walsh syntet sele i vitt dvs med vitt huvudlag, vita tömmar osv. men endel har...
2
Svar
39
· Visningar
4 820
Senast: ghost
·
Trav Skulle gärna vilja veta hur ni montéryttare fäster ryckhuva och stängt/halvstängt huvudlag? Oftast har väl ryckhuvor sånna grejjer på...
Svar
8
· Visningar
3 283
Senast: lexi
·
Trav Hej! Nu har jag lite knasiga frågor till er som kan :p De är såhär... Min kompis ringde mej i dag och var lite förtvivlad. Hon...
Svar
10
· Visningar
1 129
Senast: Julie
·
T
Trav Vet inte om det ska ligga här, men det känns som att ni vet mest om hur travhästar fungerar!! Går i köpastankar på ett kallblod. Han...
Svar
16
· Visningar
1 704
Senast: Tokmaja
·
Trav Vad jag har förstått så finns det två varianter - originalet och sedan en kopia. Var sjutton köper man originalet? Jag har letat på...
Svar
4
· Visningar
1 688
Senast: Indyhope
·
M
Trav från vilka banor sänder ATG live på måndag (imorgon)?
Svar
4
· Visningar
1 245
Senast: kotten
·
Trav har blivir recpetfritt. Hur lång tid tror ni det tar innan det kommer en ny dopningsepidimi?
Svar
6
· Visningar
1 365
·
T
Trav Ja , Hur fort borde 3 åringarna gå nu? Hur fort går era 3åringar ? Har dom startat? Jag har en 3 årig märr som haft allt i mot...
Svar
15
· Visningar
1 165
Senast: tizzla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix