Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav Superbiddi har fått ett helg jobb.:) Ska jobba i ett travstall med stallrutinerna. Är väl tänkt att vara varannan helg men han sa att...
Svar
7
· Visningar
2 558
Senast: Konie
·
M
Trav USCH vad jag mår illa av att läsa sånt här. http://www.aftonbladet.se/vss/trav365/story/0,2789,1036960,00.html Varför lägger dom...
Svar
4
· Visningar
1 167
Senast: roslagen
·
Trav Jag såg att det fanns en tråd om hur slagremmen ska sitta men jag är lite nyfiken på hur många som alltid kör med slagrem? Hemma har...
2
Svar
22
· Visningar
2 265
Senast: *nuthella*
·
L
Trav Har ett 5 årigt sto som startat 6 gånger med hyffsade placeringar. Men nu har hon blivit sparkad på ena hasen..Vet. var ute och böjde...
Svar
5
· Visningar
3 513
Senast: Girasol
·
Trav luva med "nät" över ögona? någon som vet vad jag menar?
2
Svar
26
· Visningar
2 519
Senast: tinafinis
·
M
Trav hej , jag har börjat fundera på roligt att starta mitt varmblod .. han är född 01 och ostartad så han ligger ju lite ''efter'' eller vad...
Svar
3
· Visningar
1 043
Senast: Zandrah
·
Trav Vad kallas detta bett? Tillåtet i sverige? MVH TINA
Svar
6
· Visningar
932
·
D
Trav Vad har ni för tankar om honom? Skulle ni köpa en åring e. Skaffer Brunen ue. Järvsöfaks? Håller på att bestämma mig för vilken...
Svar
16
· Visningar
2 331
Senast: dolphinsmile
·
Trav Halloj! Nu är jag på latsidan och skriver ett inlägg här eftersom jag inte hittar min lilla regelpärm :angel: Jag är amatörtränare...
Svar
2
· Visningar
785
·
F
Trav Jag är 16 år och för gammal för att tävla i ponny trav kat a. Men jag undrar om det finns några lopp jag får vara med på? Bara för skojs...
Svar
4
· Visningar
1 056
Senast: FoxyLady
·
Trav Platsprocent: 28,57% Segerprocent: 7,14% Poäng: 690 Vad anser ni om den då? För att bara kolla på procenten alltså, vad säger det er...
2
Svar
23
· Visningar
2 054
Senast: TCJ
·
Trav Fick ett kuvert hem i brevlådan där det stod att jag skulle rycka 20-30 strån ur svansen på mitt sto och skicka in. Vad gld hon kommer...
Svar
6
· Visningar
939
Senast: saila
·
Trav Såg en rolig tråd på "Avel" som handlade om vilka hästar man inte skulle vilja kombinera. Men den tråden handlade om halvblod och det...
2
Svar
34
· Visningar
2 696
Senast: jari
·
K
Trav Vad ger Lillis för typ i kropp och humör? Stora hårda och oböjliga eller? :confused:
Svar
4
· Visningar
1 212
Senast: Carolrita
·
Trav Jag har sett att det blir vanligare och vanligare med vit insida på helstängda och trekvartsstängda huvudlag inom travet, oavsett om de...
Svar
7
· Visningar
1 627
Trav Vad är det som gäller ang. vaccinering av (aktiva) travhästar? Är det samma som ridhästar, att de skall vaccineras 1 gång/år mot...
Svar
5
· Visningar
1 925
Senast: Natasja
·
Trav Är det någon som vet var jag kan kolla upp resultat av Amerikanska varmblod reggade i USA? På travsport finns ju bara namnen med, men...
Svar
3
· Visningar
924
·
Trav Någon som vet vart man kan få tag på stänkskydd till en Grafströms sulky? Köper man direkt från Grafströms eller finns det i någon shop...
Svar
8
· Visningar
1 548
Senast: Fnobby
·
Trav Min häst är sydd där bak. Hur har ni gjort med sådana hästar som ska föla? Jag menar, det måste göra skit ont på hästen (klart, hela...
Svar
11
· Visningar
1 451
·
Trav Finns det någon forskning eller statistik gjord på skador/sjukdomars olika behandlingar och travhästars prestation efteråt? T ex, jag...
Svar
7
· Visningar
1 564
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg