Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hej! Har just satt min ponny för vagn. Dom fösta gångerna har det gått bra. Igår och idag bocka han. Idag riktigt reält. Som tur var...
Svar
8
· Visningar
1 381
Senast: tinafinis
·
Trav Jaha, ska man kolla på avelsindex oxå... Här lär man sig nåt nytt varje dag. Vad anses som ett bra avelsindex då? Min häst har 103...
Svar
6
· Visningar
1 394
Senast: tinafinis
·
Trav Det som Affe Fager tydligen har i värmningen.Nån som vet en bild på det?
2
Svar
34
· Visningar
5 732
Senast: Konie
·
W
  • Låst
Trav Hej. Blev lite nyfiken bara på hur ni travtränare/ägare ställer er till att sälja f.d travare som ridhästar? Brukar ni göra det, och...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
13 824
Senast: ameo
·
H
Trav Ja som rubriken lyder så undrar jag om det finns en finsk variant av detta, och där man kan söka efter hästar också förstås.?
Svar
4
· Visningar
1 092
Senast: Yume
·
Trav Hej hej! Detta är inte meningen att vara nån kritik från mig om det nu låter så. Utan jag vill bara inbjuda till dikussion. Tänkte...
Svar
17
· Visningar
1 317
Senast: Linda.B
·
Trav Har köpt en travsele till min häst! (Begagnad) Men nu är min fråga....... Hur attans ska den sitta? Någon som har några bra bilder...
Svar
7
· Visningar
1 258
Senast: Royal_724
·
G
Trav Jeg har to sto som skal bedekkes nå i vår. Bør jeg ha en helseundersøkelse på dem før jeg skriver under en kontrakt med hingsteeier...
Svar
1
· Visningar
801
Senast: Nafayette
·
Z
Trav Hej! Jag behöver en resgjord till mitt russ som inte kan stå still eftersom hon ställer sig på bakbenen då:( Hittade ingen på...
Svar
12
· Visningar
2 748
Senast: Zebranie
·
Trav Har planer på att betäcka med Banker Hall i år, är det nån här som har avkommer efter honom eller som vet nått matnyttigt om honom eller...
Svar
1
· Visningar
1 422
Senast: solros
·
H
Trav De hästar som har fått pass utfärdade från DNT (Det norske travsellskap) måste de vara ID-märkta? Kan de i så fall vara frysmärkta...
Svar
13
· Visningar
1 234
Senast: martha
·
G
Trav Måste hingsten vara godkänd för att avkomman ska få starta på banorna?
2
Svar
27
· Visningar
2 243
Senast: Carolrita
·
F
Trav Har en häst som haft en del problem med höfterna, särskilt den högra. Blir öm i höften och då givetvis spänd i musklerna runt omkring...
Svar
16
· Visningar
1 520
Trav Vad tycker ni är gränsen för hur stor inavelsgraden får vara?
Svar
1
· Visningar
783
Senast: solros
·
Trav Är det någon mer än jag som ideligen hittar nya hästar som ni absolut vill köpa eller leasa? Jag hittar nya hästar varje vecka. Men man...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 573
Senast: wildrose
·
Trav Vad gäller om man har en egen hingst som inte är avelsvärderad och man vill betäcka. Har inget eget sto ännu men letar och ser om jag...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: His Majesty
·
J
Trav Om ett sto inte har gjort några egna prestationer, vad är det då folk vill ha i stammen?
Svar
4
· Visningar
854
Senast: Carolrita
·
J
Trav Funderar på att betäcka mitt ena sto (e. Kosar ue. Count´s Pride) men med vad? Vill ha en så billig hingst som möjligt, inte över...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: jena
·
Trav Någon som känner till om det är någon spridning av rhinovirus just nu? Jag känner själv inte till något fall för tillfället med rhino...
Svar
7
· Visningar
1 041
Senast: jari
·
J
Trav hejsan mitt varmblod slutade i trav för 3 år sedan men jag vet inte för vilken anledning och jag har fått ett stort intresse för trav...
Svar
4
· Visningar
958
Senast: Jarth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg