Känns det igen?

Sv: Känns det igen?

simb peach ,voodo boko o valjean boko e de snälla o trvliga hästar

Har inga planer på att köpa häst, gillar bara stammen!

skakade i bakknäna nästan jämt gjorde min med, ibland bara av stå på gången...skar patellan och han lubbade in en halv mille :D

Valle är en riktig gullegris! :love: Min lilla snutt. :D
Jag körde honom en del, han växte massor och hade problem med travet ett tag, sen när han växte till sig blev han plötsligt jättebråkig och slog och skuttade ett tag.
Jag slutade sen så jag vet inte hur det gick.

Voodo är himla fin häst, jag trodde han skulle starta som 2-åring men huvudet hängde inte med, han var stressad och bråkade rätt mkt. Speciellt i hanteringen fy, han var en mardröm att släppa i hagen.. men det där har nog fixat sig nu förhoppningsvis.

Båda dom är jättefina! Fast Voodo är som han är. :p

Simb Peach vet jag inte vem det är.

KL

Simb Peach har stått hos Neng, efter att jag lämna... Men ring Neng och fråga, han älskar att snacka :D

Senast ändrad av en moderator:

Är det nån som vet lite mera om Simb Peach?

Liknande trådar

Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 575
Senast: Derivata
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 797
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 323
Senast: lirco11
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 789

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka