Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Jaha, ny på avel. HUr ska jag veta när jag ska ta mitt sto till stuteriet om jag inte vill ha henne där allt för länge? Blev...
Svar
8
· Visningar
1 254
Senast: tinafinis
·
Trav Ska jag kosta på gamla märren Armbro Goal? Kolla vilken intressant stam det skulle bli på ungen...
Svar
7
· Visningar
989
Trav Ja, det är ju ett märkligt påfund. Ännu märkligare blir det om man skriver ut ett amatörlopp, max 95 000 med 15 bakom bilen. :smirk...
Svar
4
· Visningar
1 365
Senast: solros
·
D
Trav Hur ligger det till egentligen? Får de köra alla kategori 4 lopp?
Svar
2
· Visningar
726
Senast: dolphinsmile
·
Trav Vem tycker du det är? Jag håller nog på Super Arnie.45000 är mycket pengar,men billigt för att vara en av Europas bästa...
2
Svar
37
· Visningar
3 596
Senast: Natasja
·
A
Trav Nu är det bestämt vilken hingst det blir till min lilla älskling, det blir Eldfaksen :rofl: och nu undrar jag om det är någon här som...
Svar
3
· Visningar
1 556
Senast: a_sjoo
·
Trav Jag ska kanske köpa en betäckningsrätt i Sugercane Hanover. Men har några frågor,och vet inte vart jag ska vända mig :crazy: . HUr kan...
Svar
4
· Visningar
1 247
Senast: Natasja
·
Trav Låter det som en lungblödare? Normalt sett när man har en häst som blöder näsblod ur båda näsborrarna så är man ju rädd för att det...
Svar
16
· Visningar
7 398
Senast: Mehl
·
T
Trav Har en häst som har väldiga problem med munnen. Har provat alla möjliga bett på, men hon får alltid sår i munnen. varje gång man kör...
Svar
7
· Visningar
2 437
Senast: _Runaway_
·
D
Trav Är det nån som har koll på vart han står i år? hemsida?
Svar
10
· Visningar
1 880
Senast: dolphinsmile
·
Trav såg i söndags att anders lindkvist höll i en utländsk hingstkatalog. var får man tag på den? stc hade den inte. har frågat dom. den...
Svar
7
· Visningar
941
·
Trav Längden på en travhäst spelar ganska stor roll ibland. Jag ska ju betäcka mitt sto nu till våren o jag har bestämt mig för att välja...
Svar
2
· Visningar
803
·
Trav Vilka ska dit? Vad har ni för hästar som ska springa?
2 3
Svar
43
· Visningar
2 779
Senast: YaHilweh
·
S
Trav Hej Jag undrar om det är någon som skulle kunna ge mig lite tips på hingstar som skulle passa till mitt trav sto. Hon är e: Big Spender...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 532
Senast: sabina84
·
M
Trav håller på med ett skolarbete där jag ska försöka förklara varför man började blanda franskt och amerikanskt blod men nu har hjärnan...
Svar
11
· Visningar
1 224
Senast: misscocacola
·
M
Trav Vad är avgiften om man betäcker med egen hingst? Är avkomman berättigad att starta i alla lopp och får man uppfödarpremier om man...
Svar
12
· Visningar
1 690
Senast: Indyhope
·
Trav Jag ska testa om min pålla funkar under sadel och har tänkt att göra det den närmaste veckan. Hon startade i tisdags och nästa start är...
2
Svar
26
· Visningar
1 846
Senast: bazz
·
Trav Eftersom jag som ridhästtjej ganska nyligen har fått en fot in i travvärlden har jag 1000 frågor... här kommer två av dem: * Om man...
Svar
7
· Visningar
956
Senast: Ballerina
·
Trav Jag söker efter en sele med låga fästen för QH, som har bred anläggningsyta mot hästen och är av syntet. Tips?
Svar
5
· Visningar
875
Senast: cämela
·
V
Trav Avkomma efter Market Leader, något att ha?
2
Svar
28
· Visningar
2 819
Senast: Steppan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist