V75 på Kalmartravet.

Sv: V75 på Kalmartravet.

okey, det passar mig bra :D Då bestämmer vi så, vi kan ju snacka mer i skolan imorgon, jag hoppas att du kommer !!! ;)

bra :D du vill inte gå på fredag också? är ju V65 då med, börjar vid 18.20 eller 18.00 tror jag första start är.

då SKA vi äta hamburgetallrik där, den är den godaste som finns :love:

ingen skola för mig.. :p

nej nej:( inte sälja abbe!!:( vart hamnar han?

jag som har fått hem min kamera nu, den funkar!

Såg dig :) Var bara en snabbis där, tittade på V75-3 och 4. Sen åkte jag hem.

Du var förståndig för det var snorkallt. Jag sprang där från 11.00 till 18.30 :crazy:
Och jag mitt dumhuve fick ingen jacka med mig. Och sjkälvklart hade Lotta (park. Vakten, med två färgat hår :D) placerat mig längst bort vid macken :mad:

okey.. då missade jag dig :)

jag tycker också du var förståndig.. jag var där mellan 10.30 - 17.45 och jag kände inte mina händer stundtals o de var helt vita o blåa :crazy: frös hela kvällen här hemma sen :p

Hehe. jag hade dock turen att kunna stå inne i stallet :angel:

Någon som vann några pengar?

fuskigt hörrö.. kanske därför man inte såg dig, själv satt jag nere vid banan hela tiden typ, :angel:

Jag hoppade på kryckor.. Såg dig bara som hastigast, du var påväg ner till banan efter V75-4 ;)

Då kanske jag såg dig :p
Var inte så många som hoppade på kryckor i lördags ;)

Näee.. Hade precis kommit hem från sjukhuset då. Kräävde att mamma skulle skjutsa in mig till travet så jag skulle få se när stallets pålle sprang :angel: Vad gör man inte för hästarna? :D

Utah Hornline.. opl och rapporterad. :angel: Sprang inte ett steg..

Har du montélicens!! Kul!!:) Min kusin håller på att ta sin på Kalmartravet nu!!:banana:

*knapplån*

Är Kalmars bana väldigt lös? Jag har hört att vissa hästar inte fick något fäste alls i lördags och att det hade varit klagomål på det i fredags.

Hmm näe vi såg det :/
Han såg dock fin ut när Lasse värmde honom.
Sedan blev det sämre och sämre :/

Julle - Jag håller oxå på att ta min på Kalmartravet nu ;) Vem är din kusin? :D

Solros - Banan har varit kass ehla vintern tack vare att banarbetarna är så jä*la lata! Som i fredags, banan var kass i början men blev bättre för vart loppsom gick. Men aldrig bra :/ Likadant i Lördags.

Okej, jag såg ju aldrig värmningen. Ibland kan han vara så jääkla fin, vissa dagar är det bara skit. Någonting är det som spökar..

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Omgångens största favorit galopperade direkt. Då fick vi se en av historiens största V75-skrällar. – Jag förstår inte vad jag ställt...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Travhästen Ibiza Garbo föll ihop efter målgång på V75 och dog. Hästen tränades och kördes av Ken Ecce. – Han var väldigt tagen över...
Svar
0
· Visningar
46
·
Tävling Sitter och tittar på V75 och i avd 3 så körs häst med nummer 1 av en idiot. Och studion går BANANAS och skäller i 5 min om hur korkad...
Svar
3
· Visningar
1 626
Senast: BornAgain
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Daim Brodda vann Breeders Crown. Då brast det för norska skötaren Maria Widnes. – Hästen betyder så mycket för många, sa hon i V75...
Svar
0
· Visningar
39
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattras som rävar inte tar?
  • Förbereda hundar inför bebis?
  • Valp 2025