Market Leader

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Vivalamig
  • Startdatum Startdatum
Sv: Market Leader

Det är inte ett dugg kul att läsa det du skriver om facister!
Sluta genast upp med detta!!
Och läs gärna igenom forumreglerna en gång till!

*kl*
min pålles mamma är en helsyster till Market Leader. Vad jag hört om avkommorna (inte träffat någon) så ska de inte va nåt vidare... ser man ju också när man söker på hans avkommor, sex stycken över 100 000 är väl inget att skryta med...

(klickbar) i tävlingskondis, numera är han en rund liten (154 cm)ridhäst

Din häst är fin, tycker jag! ;) Det är lite synd att Market Leader inte finns kvar i livet.

:( Är Market Leader död :eek: ?

Min kompis häst Snacks Pride är halvbror med Market Leader.

Jag har stått med mina hästar i samma stall som Market Leaders 4:e mest vinstrika avkomma - Stoneclear Leader. Det är en av de trevligaste hästar jag har träffat och mycket kapabel. Han kördes in först som treåring, han är fortfarande hingst, och han har nu sprungit in nära en halv miljon i amatörträning. Inget ont om Sten som tränar, han gör ett bra jobb efter bästa förmåga, men man kan inte låta bli att undra hur mycket den hästen hade sprungit in i proffsträning och om han hade tränats som unghäst. Hans mamma har inte lämnat några andra avkommor som har startat.

*kl*

Market Leaders treåringsstatistik förra året imponerar inte dock...

Har bara träffat en efter ML och den var en riktig :devil: att köra. Han var snäll annars (fast korkad), men ett riktigt svin framför vagn. Det var inte mycket innanför den hästens pannben.

Har en jättetrevlig valack efter Market Leader, ostartad men premad. Får för mig att de ofta är lite sena, har träffat på 3 st som varit det. Någon som vet om det brukar vara typiskt för dessa?

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
309
Senast: Unafraid
·
Gravid - 1år Jag behöver en tråd med tips kring BLW (baby lead weaning) och plockmat! Vi har en 6-månaders hemma som vi precis har börjat med. Från...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 466
Senast: Lingon
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
332
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka