Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hur mycket grundjobb gör ni med era unghästar innan ni börjar lägga in lite fartlek? Min tvååring är ju som de flesta vet sent tagen...
Svar
13
· Visningar
1 126
Senast: Djurjouren
·
Trav En fråga bara, hur vanligt är det att en häst har 80 i puls 2-3 min. efter ett lopp eller jobb i 19-tempo och sedan har 40 - 45 i puls...
2
Svar
30
· Visningar
3 376
Senast: Djurjouren
·
T
Trav Skulle gärna vilja veta lite grann om Bol Elden, ngn som har träffat honom live? Hur är han i psyket (snäll och social lr motsatsen?)...
Svar
6
· Visningar
1 891
Senast: waldorff
·
L
Trav Våg4? vad betyder det nu? Diskad för att väga under 65 men är 4 för en fjärde placering lr?
Svar
7
· Visningar
939
Senast: Indyhope
·
Trav Finns det att få tag på? Och isåfall vart?
Svar
5
· Visningar
860
Senast: SO Hovslagare
·
Trav Har blivit tillfrågat att rida ett kallblod i ett montélopp om några veckor. Ni som tävlat och ridit kallblod, är det någon större...
Svar
4
· Visningar
949
Senast: Ballerina
·
Trav Nu har jag bara 1 lopp kvar tills jag har min Montélicens så nu letar jag efter en lämplig häst.Min licenshäst har gjort sitt och ska...
Svar
4
· Visningar
2 112
Senast: oki
·
R
Trav Hej. Min häst har precis varit inne på atg kliniken i malmö. Jag fick veta att han har blodbrist. Vad för medicin/vitaminer lr liknande...
Svar
9
· Visningar
1 225
Senast: Reagen
·
H
Trav Som rubriken lyder, vad är monté? Har sett trådar om det men inte en beskrivning av vad det är.
Svar
2
· Visningar
1 265
Senast: oki
·
B
Trav VI har ett litet litet sto, som är efter Confident Victory (som inte heller var så stor och inte heller mamman 149 cm). Hon är 4 åring...
Svar
12
· Visningar
1 480
Senast: belizza
·
N
Trav Jag har en häst (halvblod) som jag skulle vilja testa på att köra lite trav med. Han är inkörd men inte travkörd. Dock har han en mkt...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
11 517
Senast: lexi
·
Trav Jag har en häst som vrider huvudet när hon ska gå på innerspår. Det här beror inte på att hon är halt. Jag vet det för hon går perfekt...
Svar
7
· Visningar
1 010
Senast: Nebraska
·
S
Trav Klarade Btränarkursen häromsistens och fick intyget, men först nu har jag insett att jag inte har den blekaste aning om hur man tar ut...
Svar
5
· Visningar
917
Senast: cämela
·
  • Låst
Trav Hej alla travfrälsta! Jag har en travare (numera ridhäst) som jag har travsele och rockard till. nu har han varit igång i fyra månader...
Svar
2
· Visningar
1 033
Senast: Eemma
·
I
Trav Har ett 2-årigt sto i stallet efter Dreamaster. Undrar om någon annan har nån pålle efter denna hingst? :D Han är inte så vanlig har jag...
Svar
7
· Visningar
1 141
Senast: HejBest
·
L
Trav Har en 10 årig vbl valack som är ute på foder hos en tjej men det funkar tydligen inte pga lösdrift.. Så jag får hem han nu i helgen...
2
Svar
27
· Visningar
2 452
Senast: lie
·
Trav *raderat* Har redan fått svar på min fråga. :)
2
Svar
20
· Visningar
2 251
Senast: Indyhope
·
K
Trav Finns det en Norsk variant? Finnarna har ju Hippos.fi och vi Travsport.se........
Svar
5
· Visningar
1 343
Senast: peak
·
F
Trav Gaaah!!:eek: Jag har blivit uppsatt på en montéhäst på tisdag! Jag har knappt ridit något mer än enstaka skritturer på senaste...
2
Svar
31
· Visningar
2 161
Senast: Montéryttare
·
C
Trav hejhej! Någon som vet om det finns någon tidning, hemsida med jobb inom travet? Hur går ni tillväga när ni söker jobb? :)
Svar
6
· Visningar
1 038

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix
  • DIY hästvård

Omröstningar