Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Om jag inte minns fel ska det finnas en sida där man kan hitta de flesta franska hingstarna. Finns det någon vänlig själ som har...
Svar
12
· Visningar
2 638
Senast: Carolrita
·
S
Trav Jag blev så besviken, när dom hade tagit bort båda kallblods löpen till den 5mars. I klassen upp till 160.000:- va det 12 hästar...
2
Svar
31
· Visningar
2 145
Senast: Simpsons
·
Trav hur mkt kostar det att betäcka ett sto med en elithingst inom travet? Jag och pappa hade en diskussion om hur mycket det kostar och jag...
Svar
13
· Visningar
3 350
Senast: sabina84
·
D
Trav Ni som har både varmblodiga och kallblodiga travare.. Vad använder ni för utrustning till era kallblod som ni inte använder till...
Svar
3
· Visningar
1 091
Senast: anhe
·
C
Trav Är nyfiken på vilken hingst/vilka hingstar ni skulle rekommendera till ett sto efter Michigan o Armbro Nick som morfar? Stoet är ca...
Svar
18
· Visningar
1 128
Senast: Carolrita
·
Trav Har en starthäst jag inte haft så länge,och där med inte känner så väl. Men i sin förra regi var hon startsnabb men lite blötare till...
2
Svar
25
· Visningar
1 918
Senast: Diestro
·
K
Trav Satt och funderade... Vilken är den vanligaste storleken på skor till varmblodstravarna? På våra ston har vi ungefär 50- 50 % på 0...
Svar
11
· Visningar
1 252
Senast: His Majesty
·
Trav Är det någon som vet vad det blir för avgift på Adams Hall?
Svar
14
· Visningar
1 477
R
Trav Jag undrar om det finns någon som kan tipsa mig om en bra sele för träning/hobbykörning? Den ska passa äldre Hudik-rockard? Vad är det...
Svar
10
· Visningar
1 099
Senast: Norrsken81
·
Trav Finns det? Min häst är alldeles för lång för sin sele. Eller kan manförlänga remmen till svanskappan?
Svar
1
· Visningar
693
Senast: jari
·
Trav går lite smått i funderingar på att betäcka mitt sto. Hon är en varmblodig travare som inte gått på travet. Hon har ett litet speciellt...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 121
Senast: Natasja
·
Trav I Tisdags började det! Har längtat. Snart har jag Montèlicens :D Eller okej, i sommar men en då :p Så glad :banana: Har...
Svar
16
· Visningar
1 488
Senast: johanna_1
·
D
Trav Är det någon som vet hur transportbidraget enligt rikstotolopp ser ut?
Svar
11
· Visningar
7 155
Senast: ghost
·
C
Trav Hur kommer det sej att en travare får lösa benbitar? Vad orsakar detta,då? Någon som kan svara på frågan? Har detta med foder att...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: gulan
·
Trav hej entusiater! En del har tipsat mig om super photo kosmos. någon med erfarenhet av denna hingst? Är lite kort i rocken men travar...
Svar
3
· Visningar
1 852
Senast: Cappis
·
R
Trav Vart kan man hitta info och bilder på norska kallblodshingstar?
Svar
2
· Visningar
1 566
Senast: anhe
·
D
Trav Satt och tittade på kvällens V65 tävlingar på romme på ATG-live.. eller det var loppen efter V65 och så får man se en häst bete sig...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 018
Senast: Norrsken81
·
E
Trav Vi skulle vilja starta en av våra ponnies på bygdetrav. Vilka regler är det som gäller? Måste man ha licens, eller liknande? Han är för...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: Ewertsberg
·
E
Trav Vi har börjat på ponnytrav med lillen, och har hemma kört med en vanlig loksele. Det ser ju alldeles för tokigt ut, och vi vill inte...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Ewertsberg
·
Trav Jag har ett styck sto som jag tänker betäcka i vår. Hon har: Extrem styrka, bra framställ, bra psyke, lång rygg. Hon behöver : speed...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 552
Senast: Lillaloppan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattras som rävar inte tar?
  • Förbereda hundar inför bebis?