Sv: Dödsfall på romme..
Ok du menar att vi fodrar våra hästar med nitro när vi skulle ha tankat 95 oktan?
Visst, jag blandar alltid bensin i fodret.
Nu menar jag inte att hoppa på dig men jag tycker att du ska sluta skriva fåniga liknelser och använda dig av mer reella fakta.
Till exempel: "Hästar är gjorda för att äta grovfoder och det är inte så konstigt att de dör eftersom de bara får kraftfoder och inget hö".
Eller något liknande....
Bara min åsikt, om man kör opeln på vanlig bensin o tävlar så säger motorn ifrån till slut när man har kört på max o varvat den på rött en längre tid, det är ju motorns försvar för att inte spränga den.
OK?
Om man då tankar opeln med bensin som gör att du kan flytta tidgränsen för hur länge du kan varva den på rött på max.
Det går bra en kort tid sen sprängs motorn, för du har ju lurat motorn o tro att han kan varva längre på max än vad den är gjord för pga bensin!!
Vill återigen säga, bara min åsikt om det hela, vänligen.
Ok du menar att vi fodrar våra hästar med nitro när vi skulle ha tankat 95 oktan?
Visst, jag blandar alltid bensin i fodret.
Nu menar jag inte att hoppa på dig men jag tycker att du ska sluta skriva fåniga liknelser och använda dig av mer reella fakta.
Till exempel: "Hästar är gjorda för att äta grovfoder och det är inte så konstigt att de dör eftersom de bara får kraftfoder och inget hö".
Eller något liknande....