Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Trav Vart är alla på travforumet? det är så dött här!:confused: Det är ju nu vi ska snacka:idea: för snart bär det av nere i frankrike...
Svar
11
· Visningar
1 083
Senast: Cappis
·
U
Trav Är det någon som vet mycket om monte här på bukefalos? Jag skulle vilja veta så mycket som möjligt om det :) Speciellt hur gammal man...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: oki
·
Trav Tyckte att det började bli dags att ladda inför avelssäsongen -07. Vilka hingstfunderingar har ni?
2 3
Svar
58
· Visningar
4 263
Senast: Usedtoloveyou
·
R
Trav har gammal måste man vara för att få börja rida/köra som lärling?:confused:
Svar
7
· Visningar
1 114
Senast: Indyhope
·
A
Trav Hej. Min väninna köpte ett varmblod för ett år sedan som har gått på travet och hästen är numera endast ridhäst. Allting går...
Svar
15
· Visningar
3 985
Senast: Maddu
·
K
Trav :confused: Ja, frågan fanns ju rubriken. Måste testa huvudstång på "unga Fröken" med hittar ingenstans att köpa så förslag välkomnas.
Svar
12
· Visningar
1 312
Senast: Pazuzu
·
Trav JAha..nu har den rediga vinternumret av Ronden dundrat in i postlådan.. Klonk..sa det..ett kilo bilder med travhingstar nu levererad...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 910
Senast: via
·
Trav satt och kollade vilka som fått böter mm på travsportens hemsida och då var det en kusk som idag på axevalla fick 200kr i böter för ...
Svar
16
· Visningar
1 870
Senast: Lazio
·
K
Trav Kan någon förklara (lite ingående) vad de olika kraven innebär? Vet att man kan hämta bestämmelserna men jag har dem inte nu ju...
Svar
7
· Visningar
957
Senast: misscocacola
·
S
Trav Hej! Jag undrar om någon kan förklara skillnaden mellan framkäk, bakkäk och uppkäk? Kan man fästa alla tre typerna i en sadel...
Svar
1
· Visningar
1 029
Senast: misscocacola
·
R
Trav Jo ! Jag tar ponnytravlicens nu i vinter .. och känner mig j*vligt stressad över dressen :S Jag vet vilka mönster jag Inte vill ha ...
Svar
11
· Visningar
1 368
Senast: Russinet
·
Trav Någon som har avelsvärderingen på honom?Extriörbeskrivningen alltså.
2
Svar
34
· Visningar
2 561
Senast: solros
·
C
Trav Vet att jag har frågat förut men nu blir jag inte riktigt klok. Har hört en sak här i från buke men om jag pratat med nån annan så är...
Svar
5
· Visningar
1 143
Senast: stallzarita
·
S
Trav skulle vara kul och få lite idéer om hur man ska lacka sin hjälm, kan inte ni som har bild på eran hjälm lägga in den :) jag ska lacka...
Svar
1
· Visningar
899
Senast: ghost
·
S
Trav Jag har ett kallblodsto efter Lapp Nils som jag skulle vilja ta föl på. Hon är sexton år och den tidigare ägaren försökte få henne...
Svar
8
· Visningar
969
Senast: His Majesty
·
V
Trav Hejsan! Jag undrar hur länge en B-tränarlicens ligger vilande, om man har gått en godkänd utbildning, men aldrig plockat ut den...
Svar
4
· Visningar
1 498
Senast: Vivalamig
·
Trav Är det nån som har information eller bilder på trav-hingstarna Choctaw Brave och Grandpre. Det är båda hingstar som är /har varit...
Svar
13
· Visningar
1 310
Senast: Snazzy_Millie
·
Trav Jag är amatörtränare och självklart löst amatörlicensen. Men vad för sorts försäkringar bör man komplittera med?
Svar
15
· Visningar
1 940
Senast: jari
·
D
Trav vi har funderat lite smått på att pröva våran häst i monte.. är helt novis när det gäller detta.. Hur brukar det funka? Måste man köpa...
Svar
3
· Visningar
1 053
Senast: dolphinsmile
·
Trav Det har jag kommit att undra den senaste tiden. Jag ska förmodligen och förhoppningsvis börja arbeta hos en travtränare, jobbet innebar...
Svar
8
· Visningar
1 093
Senast: siwisarah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka