Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Har en häst som är så där nästan startklar, fattas de där sista sekunderna. Hur skulle ni lägga upp träningen? Det som fattas är alltså...
Svar
13
· Visningar
1 409
Senast: martha
·
R
Trav Har blivit tipsad av en släkting som har travhästar. Hon använder ett foder som heter Hartog en form av musli. hon säger att det är...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 352
Senast: BeastieBabe
·
E
Trav Undrar hur när starterna får ligga varan?
Svar
8
· Visningar
4 354
Senast: Japanesen
·
Trav Kanske inte så smart att lägga de i fodret om man vill ha en pigg häst i loppet, men vad säger STC om denna ört? Är den tillåten tros?
2
Svar
30
· Visningar
3 371
·
D
Trav Är det någon som kör med enbart skritt träning med sina unga unghästar? Då menar jag ett-två åringar? Har hört så mkt positiv om det...
2
Svar
24
· Visningar
3 864
Senast: Zandrah
·
Trav Vad sjutton betyder det när hästen blir diskad för "kubg" galopp ja, men vad är kub?
Svar
11
· Visningar
4 218
Senast: ghost
·
Trav Ja, nu kommer formen på min gamla tant och då är det ju dumt att bara hålla på och träna tills det blir varmt. Start planeras inom...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Lazio
·
B
Trav Alltså. Jag har ett litet problem. Hur går jag tillväga då jag skall leasa ut mina två unghästar? Skriver man på det vanliga...
Svar
10
· Visningar
1 448
Senast: Bodbäckspålle
·
S
Trav Vad brukar era hästars puls ligga på efter löp? Min pålle hade 100 i puls när han skulle in i doping boxen. Han är ett kallblod. Kan...
Svar
17
· Visningar
4 578
Senast: milian
·
Trav Lite spinoff på blodprovstråden... Ja, hur gör ni, eller hur tycker ni att man ska göra? Jag har ju äntligen fått rödtopp i vagn...
2
Svar
24
· Visningar
2 672
Senast: Djurjouren
·
S
Trav Är det sant att ett varmblod som är frysmärkt inte behöver ha pass?
Svar
7
· Visningar
927
Senast: ameo
·
Trav Det finns ju ganska så många olika klisterbandage att välja mellan och jag undrar vilka ni föredrar? Och i vilka sammanhang använder...
Svar
19
· Visningar
2 450
Senast: beautyy
·
F
Trav Vad förknippar ni honom med? Och avkommor? Har tagit hem en häst efter honom nu, är lite nyfiken. Själv har jag ingen bild av honom alls..
Svar
6
· Visningar
1 520
Senast: Netted
·
Trav Hur undviker man det? Hur märker man im hästen har det? Vad göra då? :confused: Mvh Tinis!
Svar
5
· Visningar
1 940
·
Trav Fy fasen vad ledsen jag blir av att se detta.... kolla in http://www.ithrf.8m.com/photo.html Detta är i Irland. Kolla runt lite på...
2
Svar
26
· Visningar
2 556
Senast: tinafinis
·
F
Trav Hej! Jag undrar om det finns någon som kan berätta lite om Barbeque? Hur han är i skallen osv? Hur är hans avkommor? Ska ev.köpa en...
Svar
2
· Visningar
969
Senast: oki
·
A
Trav För en tid sedan så fick jag en qh-sele till en vagn som jag köpte (begagnad). Den är verkligen jättebra, och lädret verkar vara i bra...
Svar
6
· Visningar
1 384
Senast: jari
·
S
Trav Jag såg att dom kör B-loppsdag på Örebro 17/2 Nån som vet fler banor som har B-loppsdagar på gång?
Svar
11
· Visningar
1 196
Senast: SO Hovslagare
·
Trav Som ni säkert förstått e ja ju ny på området avel... Jaha, man ringer o bokar hingsten, sen då? Skulle man få ett bokningsnummer...
Svar
4
· Visningar
988
Senast: Sonic76
·
Trav hur går dom tillväga när dom sätter värdebokstäver o sådant? vad finns de för olika? e de bara a, b o elithingst eller? Varför har...
Svar
3
· Visningar
1 772
Senast: tinafinis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka