Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Kollade min Ville och han kvalade igår på Halmstad , på distansen 2144 m :confused: Skulle kvala om ( 2 r i raden) och då står också...
Svar
9
· Visningar
1 074
Senast: martha
·
S
Trav vad heter bettet som järvsöfaks har? jag har ett sånt nu... men jag måste köpa ett nytt.. men jag vet inte vad det heter....:crazy:
Svar
2
· Visningar
786
Senast: Frigge
·
Trav Satt och läste lite på travsidorna i tidningen i helgen. Stod nåt i stil med "Se upp! Går med norskt huvudlag!" om någon häst. Så. Vad...
Svar
1
· Visningar
5 449
Senast: oki
·
R
Trav Ska ta min licens nu om en månad.. tänkte om någon van kanske hade något tips som jags ka tänka på;) fick hem mitt nya sto här för ett...
Svar
1
· Visningar
757
·
Trav Jag satt och kollade igenom "proppen" och det har tydligen skett lite förändringar sedan jag hade starthäst senast... Flera lopp har...
Svar
2
· Visningar
923
Senast: Salandge
·
G
Trav Har fått tilbud om å bedekke mine 2 sto med en ikke godkjent hingst av meget god stamme. Dom seiar at jag for registrert avkommene...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: Grethe
·
N
Trav ...till Prix de Luxemburg och Prix d`Amerique. När, exakt går loppen? Vilken tid allså (ska se på atg-live) Har fått förslag alltifrån...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: Lilla Lina
·
M
Trav Någon som har någon avkomma efter Smasher? Blev lite intresserad av honom, men kommer inte betäcka med honom i år. Möjligen nästa och...
Svar
6
· Visningar
1 763
Senast: *nuthella*
·
J
Trav Vi har en QH sele, en ombyggd remsele ( kvalitetssele med några år på nacken ) och vi har problem med att fästena klämmer hästen i...
Svar
14
· Visningar
1 482
Senast: cämela
·
C
Trav är det bara jag som käner mig förvirrad och tycker att travforumet blivit jobbigt att kolla igenom sen det gjorts om? det var ju så bra...
Svar
8
· Visningar
880
Senast: ghost
·
Trav Hur går det?Blir han premierad? Vad kommer han kosta? Och vad händer om han inte blir premierad??
Svar
2
· Visningar
933
Senast: solros
·
Trav :p Blev inspirerad av Djurjourens tråd. Nej men jag har undrat ett tag nu varför det ibland står "gdk1" eller "gdk2" eller "ejg1" och...
Svar
12
· Visningar
2 096
Senast: Lazio
·
Trav Hm..Vad sjutton ska jag skriva om egentligen :o Hur resonerar ni om val av sto för din avel? Är exteriören viktigast? stammen? Egna...
Svar
7
· Visningar
998
Senast: Sonic76
·
Trav Jag försöker få tag i ett speciellt bett till min ponny, men jag hittar det inte på någon webshop. Jag har sett det på ett par travare...
Svar
5
· Visningar
1 072
Senast: nilema
·
Trav Vill ni att jag flyttar hit den senaste travavelstråden från avelssidan? Eller börjar ni om på ny kula?
Svar
2
· Visningar
720
Senast: ameo
·
Trav har fått lite nya bett.. vissa av dom har jag aldrig använt förut. Undrar nu därför om någon kan förklara vad dom är gjorda i för...
2
Svar
31
· Visningar
7 275
Senast: Duff
·
Z
Trav Jag äger ett Russ sto på 8 vårar. Hon är jätte snäll at ha hand om och att rida på ridbanan med :) Då rider jag på ett vanligt...
Svar
16
· Visningar
1 510
Senast: ameo
·
M
Trav kan vi inte kora en månadens bukehäst i slutet av varje månad, med början nu i januari? :banana: :D (jag har tråkigt, jag vet :smirk: )
2
Svar
29
· Visningar
2 025
Senast: Ballerina
·
N
Trav Satt tittade lite på olika hjälpmedel inom travet. Kolla vad jag hittade på W**stens sida. Tänk er för innan ni säljer en häst till...
2
Svar
24
· Visningar
3 035
Senast: Gabbi
·
Trav p11g fick min häst idag i resultatraden efter att ha dragit iväg med sin ryttarina halva loppet och .....:angel: :D Vad betyder det?
Svar
6
· Visningar
1 766
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka