Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hjälp mig nu ni som brukar svara på mina inlägg, ja gärna ni andra med! Börjar ju bli lite stressigt nu! Väljer på två hingstar nu...
Svar
19
· Visningar
1 537
Senast: tinafinis
·
Trav Hörde ni vad han sa om Conny Nobell? Att "han verkar ha överträningssymptom". Är det ett faktum eller spekulationer från Nilsson?
2
Svar
20
· Visningar
2 296
Senast: Lilla
·
Trav Vad vet vi om honom?
Svar
6
· Visningar
1 064
Senast: Nafayette
·
Trav hej! har du eller vet du nån med Victory Party avkomma? hur är dom extriört? hur e dom i träning? psyke? ömtålighet? Rätt...
Svar
7
· Visningar
2 122
Senast: tinafinis
·
Trav Jag skulle gärna höra om någon känner till om det finns forskning kring kreatin till häst?
Svar
5
· Visningar
3 803
Senast: Casey
·
Trav Är det någon av er som ger era starthästar lucern att äta? Har fått för mig att det kanske blir lite för "maffigt" för en travhäst i...
Svar
15
· Visningar
1 631
Senast: PÄMMI
·
P
Trav Vet ju inte hur det stavas?? Nu måste jag fråga er kunniga, kikade på travet från Frankrike, och såg ännu en gång deras schek, som...
Svar
1
· Visningar
906
Senast: solros
·
Trav Någon som har erfarenhet av hur Lindy Lane-avkommor är i humöret? Eller någon som vet hur han själv är?
Svar
3
· Visningar
1 048
Senast: Indyhope
·
Trav Igår var jag in och körde banjobb med min valack. Han kändes fin och vi körde 2 bakvarv efter 1.40, men sista 2-300 metrarna var det som...
2
Svar
35
· Visningar
3 122
Senast: Djurjouren
·
L
Trav Hej! Jag är skötare till ett 10 årigt travsto som väntar föl. Den borde komma runt 14-15 maj någon gång. Men, hon håller på och...
Svar
14
· Visningar
1 505
Senast: babsan
·
C
Trav Vanlig chek eller automat schek? Vad föredrar ni och varför? Vad finns det för fördelar med en vanlig chek som automaten INTE har...
2
Svar
26
· Visningar
3 210
Senast: Frigge
·
Trav Funderade lite igår.. :angel: :angel: När det är kallt ute.. Och man är ute och tränar.. Då får iaf jag väldigt ont i halsen av den...
Svar
15
· Visningar
1 441
Senast: misscocacola
·
Trav Någon mer som har bokat honom? Vi skickar Smaragd Broline till Frankrike. Så var i allafall EN hingst slutgiltigt bestämd....
Svar
1
· Visningar
1 080
Senast: Nafayette
·
Trav Vänder mig till eran kunnighet ang träning av travare och nu frågor om träning på asfalt. Såg häromdan en ryttare på en travare som...
2
Svar
28
· Visningar
4 445
Senast: SO Hovslagare
·
E
Trav ..att det används tidningspapper som strö än i andra stall. Därför vänder jag mig till detta forum för att höra vilka leverantörer...
Svar
3
· Visningar
895
Senast: ylvali2
·
P
Trav Veterinär struken? Nej det är ju max flukt, han var ju riktigt halt redan i provstarten.
Svar
17
· Visningar
1 797
Senast: romantic
·
Trav Hur fort går det mellan loppen?Byter kuskarna bara häst uppe vid banan?Eller är det värmingar mellan loppen?
Svar
4
· Visningar
858
Senast: solros
·
Trav Jag bor tyvärr utomlands...finns det nånstans på nätet som man kan se prix d'amerix 2007??
Svar
1
· Visningar
1 039
Senast: *nuthella*
·
Trav Tittade på vinnare idag och funderade lite om det här med vinterbana. själv har jag ingen som helst erfarenhet av det, har som längst...
2
Svar
24
· Visningar
3 238
Trav Om jag nu någon gång skulle få för mig att använda min montélicens måste jag skaffa mig en väst. Är det någon som har tips på nån bra...
Svar
9
· Visningar
2 433
Senast: *nuthella*
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden