Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mm men du skrev att tempen inte visar nånting och det är fel.
Tre dagar innan hästen får feber så ser du på pulsen att det är nåt lurt på gång.
Exempel:
På måndagen ser du att hästen har lite högre puls än normalt, hoppar över det inplanerade snabbjobbet och på torsdagen har hästen feber. Du har undvikit att träna tufft med hästen när den har infektion i kroppen.
Nej, eftersom jag bara skrittar hemma så pulsar jag inte hemma (förutom tvååringen då som snart ska börja trava så långt att det är läge att börja pulsa honom också).
Min pulsmätare funkar inte om jag inte blöter pälsen lite först.
Håller helt med dig! Men det gäller bara tävlingshästar som är i full tävlingskondition. Gäller det uppträning av unghästar och ostartade hästar och konvalcenter under uppträning håller jag inte med.Skritt är underskattat som underhåll på travarna tycker jag.
Håller helt med dig! Men det gäller bara tävlingshästar som är i full tävlingskondition. Gäller det uppträning av unghästar och ostartade hästar och konvalcenter under uppträning håller jag inte med.
gulan
Håller helt med dig! Men det gäller bara tävlingshästar som är i full tävlingskondition. Gäller det uppträning av unghästar och ostartade hästar och konvalcenter under uppträning håller jag inte med.
gulan