Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav det är så här att jag är hjälpledare på en travskola och just nu så är jag med å hjälper till på en license grupp. jag är mest van vid...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: nilema
·
Trav Har ni ett i proppen om amatör och lärlingsloppen på Valla?Hederspris delas bara ut till kusken om h*n är medlem i Solvallas amatör-...
Svar
7
· Visningar
993
Senast: Fnobby
·
T
  • Låst
Trav Hej Är det någon mer än jag som är bekymrad för A2 och kvarkan? tycker att det är jätte otäckt det som hände på Axvalla.
Svar
7
· Visningar
982
Senast: ameo
·
Trav Vad gäller egentligen för varmblodiga travare utan frysmärkning (och okänd stam) räknas det ändå som varmblodig travare? eller vad...
Svar
13
· Visningar
1 930
Senast: CK
·
T
Trav Hejsan Jag är ny här. tänkte pressentera mig Tail heter jag har ett antal travare både tävlande å pensionerade. Är tacksam för...
Svar
5
· Visningar
897
Senast: Grethe
·
D
Trav De travare som går löp och såntdära och körs, rider ni dom?? Jag håller själv inte på med trav, men har en "medryttarhäst" som går...
Svar
19
· Visningar
1 587
Senast: Lazio
·
C
Trav Har just börjat hjälpa en travkille med två hästar, varav den ena är en femåring som hade en gaffelbandsskada vä bak för knappt två år...
Svar
10
· Visningar
4 048
Senast: Thewebwolf
·
Trav Ja,det är vad boken Travet i våra hjärtna jämför duellen Pine Chip -Copiad med. Dvs. så många önskar att de sett det live att de säger...
Svar
1
· Visningar
769
Senast: Gammeln
·
Trav en av mina pållar startar på Jägersro i morgon i ett montelopp. ryttaren har det avundsvärda problemet att hon med sin tyngsta sadel och...
Svar
6
· Visningar
1 318
Senast: Djurjouren
·
Trav Var ute alldeles nyss och hämtade posten. Och precis mittemot min uppfart slutar/börjar en rakbana. En kusk va ute o körde och jag...
Svar
1
· Visningar
913
Senast: skaraborg
·
B
Trav Tänkte be om hjälp! Jag är på jakt efter ett bett, har letat högt och lågt men utan framgång... så... är det någon som vet var man kan...
Svar
7
· Visningar
1 400
Senast: VeryGirl
·
Trav Har hittat tre, är det någon som kan nämna fler? Gråskimlar är det jag är ute efter ;)
4 5 6
Svar
110
· Visningar
13 490
Senast: Fragile
·
Trav För första gången i mitt liv äger jag två unghästar, nyblivna tvååringar och tack vare dem så fick jag i brevlådan idag lappar om...
Svar
18
· Visningar
1 710
·
Trav För några år sedan var det ju en travkusk som bytte höftled. Jag har för mig att konvalescensen från att köra lopp var ca 6 månader...
Svar
9
· Visningar
1 480
Senast: ghost
·
Trav satt och läste på goops hemsida och blev riktigt rörd av att se vilka reflexer och vilken koll en del kuskar har på varnandra.. och i...
Svar
7
· Visningar
1 046
Senast: jea78
·
F
Trav Vissa saker verkar dom ha missat helt på proffstränarkursen, för samtliga tränare är ju helt okunniga inom området personalvård. Jag har...
2
Svar
24
· Visningar
2 200
Senast: Mehl
·
M
Trav jag har hört att från och med den första februari får man inte rida/köra häst på travbanor(bergsåker) om inte hästen har en tränare...
Svar
5
· Visningar
785
·
B
Trav Ja, det är inte bättre än vad rubriken säger :crazy: ska försöka ta det så ni förstår! Jag har varit i ett proffsstall i drygt 3 år...
2
Svar
22
· Visningar
2 261
Senast: brandbollen
·
Trav Jag har en travar nordis på 6 år, som aldrig är travtränad. Han är inkörd, och mkt körd, med travutrustning. Även mkt riden. Ju mer jag...
Svar
6
· Visningar
1 208
Senast: misscocacola
·
Svar
2
· Visningar
688
Senast: ameo
·