Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
  • Låst
Trav ja, vad tror ni.. klarar han att komma upp i 500 före nyår? just för tillfället är han uppe 491 (tror jag) så han har 9 segrar på 30...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
24 693
Senast: Nebraska
·
Trav Någon som äger eller känner till någon avkomma efter denne hingst som var far till två av mina varmblodsston. Båda dessa ston blev efter...
Svar
10
· Visningar
1 927
Senast: bulwark
·
K
Trav Funderar och funderar...... Vilka av de "nya" hingstarna kommer att bli högintressanta 2007? Tex. nygamla Home Alone som har lite...
Svar
4
· Visningar
1 045
Senast: tinafinis
·
Trav Hej alla! Då min pålle tröttnat helt på att vara ridhäst och både hon och jag tycker att körning är roligare, har jag tänkt ge henne en...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: Ilona
·
  • Låst
Trav Nu kommer Skaunes nästa fråga. Hur får ni er sadel att sitta bra på spolformade travhästkroppar med dåliga sadellägen. Min galoppsadel...
Svar
6
· Visningar
1 078
Senast: ameo
·
Trav Jag undrar vad man använder en sidostropp till. Hittade den här på tradera och har även sett den i en katalog med travartiklar. Vore...
Svar
3
· Visningar
3 272
Senast: Fnobby
·
K
Trav Nu har jag letat och letat och letat och ger upp! Det enda jag skulle vilja veta som ny i denna travvärld är ungefär vad dygnskostnaden...
Svar
9
· Visningar
1 171
Senast: Kalina
·
F
Trav vad är licens egentligen? :crazy: :D Och om man ska tävla i trav och man är över 16,behöver man licens till stor häst då? Och är det...
Svar
1
· Visningar
1 838
Senast: Ballerina
·
S
Trav Hejsan. Jag tycker trav verkar roligt.Själv håller jag mest på med hoppning men skulle vilja prova på trav. Vet någon vart man skulle...
Svar
6
· Visningar
1 666
Senast: Lil_Mia
·
  • Låst
Trav En NY Grattistråd, där vi samlar alla gratulationer! Den gamla finns kvar, med hänglås på, och den hittas här...
25 26 27
Svar
527
· Visningar
34 175
Senast: ameo
·
H
Trav Hej jag vet inte riktigt vart denna tråd ska vara...... Jag hyr en shettis.nyss fyllda 5 och jätte snäll....Min lillasyster rider...
Svar
4
· Visningar
937
Senast: harpa_ml
·
Trav Min lite spelintresserade kollega kom hem från sin semester i dag och berättade att han lagt ett bud (skambud :p ) på en häst som hette...
Svar
8
· Visningar
1 183
Senast: cämela
·
Trav Jag ska ta montè licensen nu i vår. Jag har ridit travare i 2 års tid. Ridit några provlopp och så. Men vad ska jag tänka på...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Montéryttare
·
D
Trav Hur bor ni som har travhästar? Skog? Rakbana? närhet till travbana? Känner att jag vill få lite perspektiv. Vi har tillgång till...
Svar
17
· Visningar
1 646
Senast: Rouise
·
Trav *PdA vinns av Mara Bourbon *Micke Nybrink slutar på OTW och börjar på Unibet. *Stor tragedi i Kungapokalen.Storfavoriten blir...
Svar
5
· Visningar
1 205
Senast: sandra_bure
·
T
  • Låst
Trav ja , ja e ny här :) jag e inte så gammal.. hm 14 år if ebruari , men änndå så är det ju travet som jag tycker är bäst! :love: :)...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: tenfore
·
J
Trav 6 dagar kvar jag vet.. Men har ni uppfyllt era mål ni satte upp för 2006? Jag har "nästan" gjort det. Klarade: Tjäna mer Pengar...
Svar
15
· Visningar
1 475
Senast: cisssi
·
G
Trav Hur gör ni med hästar som går och tittar åt sidorna, kan inte helt och hållet fokusera framåt, utan spanar på stenar och diken när ni...
Svar
19
· Visningar
2 421
Senast: cisssi
·
F
Trav Kör ni med Pullertvagn? Och i så fall hur kör ni, ungefär hur mycket tryck och i vilka intervaller o.s.v..?
Svar
3
· Visningar
2 378
Senast: Fnobby
·
M
Trav funderar om man behöver licens för att rida prov och kvallopp i monté? var kan man läsa om regler för detta? mycket tacksam för svar.
Svar
10
· Visningar
1 799
Senast: nilema
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka