Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Trav http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?menuID=1&dayID=5&banID=25&infoID=25523&infoTyp=nyhet Fatta vad surt... ett år...
2
Svar
24
· Visningar
2 107
Senast: via
·
Trav Min nya häst har typiska franska fötter(Tibur) :crazy: . Och jag vet inte riktigt vad jag ska sko med,då hon dessutom är en...
Svar
16
· Visningar
5 448
Senast: jari
·
Trav Korrigering angående kvalificeringsbestämmelserna Gäller from 1 januari 2007 Varmblod 1.28,0 2-åriga (ingen ändring) 1.25,0 3-åriga...
2
Svar
22
· Visningar
2 122
Senast: Lazio
·
K
  • Låst
Trav Ursäkta den något provokativa rubriken, men gårdagens insats i Gulddivisionen på Åby lär ju sätta fart på spekulationerna? Okej att...
Svar
18
· Visningar
1 617
Senast: Lazio
·
A
Trav jag är lite ny inom trav, och undrar lite vad exakt en Ledare gör? jag har fått erbjudandet genom en bekant, så jag undrar lite...
Svar
11
· Visningar
1 110
Senast: lillsyrran
·
Trav Så har domen mot Galliér kommit...
Svar
15
· Visningar
1 116
·
Trav Blir fråndömd segern i Europaderbyt...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 911
·
L
Trav Ja kan man det? Och hur är det där egentligen har de ett annat start/volt system än i Sverige? Och får man köra lopp där nere om man...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: gulan
·
M
Trav kan vi inte ta och skriva upp alla buketravhästar (starthästarna iaf) så det är lätt att komma ihåg vilken som hör till vem.. :D har...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 581
Senast: Lazy
·
H
Trav Har funderat på en sak... Finns det någon "regel" som säger hur många passhästar en skötare FÅR ha? Isf, var finns det info om detta...
Svar
11
· Visningar
2 167
Senast: molle2
·
  • Låst
Trav ja, moderator - varför tas ALLA mina trådar bort som jag skapar??? och varför var den om top guard olämplig??? den e ju helt borta...
Svar
7
· Visningar
1 078
Senast: ameo
·
M
Trav Den 12 december på solvalla är det föreläsning om hur du som montè ryttare kan träna för att bli starkare som ryttare Villka ska dit...
Svar
12
· Visningar
1 166
Senast: Montéryttare
·
Trav 48 § - Huvudbrickorna försvinner från alla banor den 1 januari 2007. 59 § - Häst som galopperar på upploppet skall snarast föras ut...
Svar
9
· Visningar
1 079
Senast: Montéryttare
·
P
Trav Jaa hur duktig var min travare egentligen? jag fattar ingenting av siffrorna lr nåt :p Sök på Magic lex...
Svar
12
· Visningar
1 201
Senast: ponnylollo
·
K
Trav Julen är ju önskningarnas årstid, därför tycker iaf jag att denna fråga passar bra: Vilken travprofil skulle du vilja vara för en...
Svar
18
· Visningar
1 498
·
Trav Som jag har förstått det så ridtränas många travare. Jag jobbade hos Uhrberg ett tag för några år sedan, och red minst hälften av...
2
Svar
22
· Visningar
2 059
Senast: Ireland
·
Trav Jag har blivit rekommenderad av min ET att hästen ska ha en sele med hög däckel för att ge mankfrihet. Men jag tycker alltid att jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 355
Senast: Gnistra
·
Trav Sekreteraren på makens jobb hade den fina iden att ha årets julfest på Rideau Carleton Race track! :bump: Så i fredags kväll var vi dit...
Svar
10
· Visningar
1 144
Senast: Jillybean
·
Trav Jag undrar när banorna bestämmer att banan är tung. Har varit med många gånger att banan är en enda stor gyttjepöl som hästarna ska...
Svar
7
· Visningar
2 037
Senast: giffan
·
Trav Vad är det hästen har på nosryggen? http://www.stallallegra.ch/pics/jully_sieg_ddorf_7mai_06/IMG_7860_600x400_333x222.jpg...
Svar
3
· Visningar
1 315

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka