Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Jaha, nu har alltså Sptf's styrelse kommit fram till att insprängda lopp ska skrivas ut som pengahandicap from. -07 och alla lopp som...
2
Svar
23
· Visningar
1 890
Senast: Equilibrium
·
Trav För grova överköringar som har avgörande betydelse för loppets utgång?Det ska vara diskning tycker i alla fall jag. I helgen blev det...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: dolphinsmile
·
Trav Du leasar en häst för ett år .Du står för alla kosnader och behåller alla eventuella prispengar. Hästen har gjort några starter och...
Svar
8
· Visningar
1 493
Senast: zilla
·
Trav På travsport.se ?? Varför ska det vara nödvändigt att krångla till allt för?
Svar
2
· Visningar
921
Senast: martha
·
Trav Det är ju inte helt ovanligt att sätta en het häst i rygg på någon för att slippa ligga och dra, men hur mycket är det ok att släppa av...
Svar
4
· Visningar
1 166
Senast: Fnobby
·
F
Trav Vad tror ni om det? För min "Problem-med-frambenen-häst" så känns det lite tokigt att belasta frambenen med ytterligare 60 kg...
Svar
19
· Visningar
1 695
Senast: Fnobby
·
Trav Jag har helt snöat in på sitsen i montén. Det kanske beror på att jag tycker att jag har mycket kvar att jobba med och lära mig...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: Montéryttare
·
S
Trav Det var ganska länge sen jag starta häst:angel: Lite funderingar om vad som används i utrustningsväg till hästarna? Används...
Svar
12
· Visningar
1 443
Senast: PÄMMI
·
Trav Skulle vilja veta hur ni går till väga för att träna era travare nu när marken är frusen och de inte finns någon dämpande snö. Jag har...
Svar
15
· Visningar
1 584
Senast: ghost
·
P
Trav ja som det stod vf hänger man i munnen på travarna när man kör?:p Lr e det bara jag som ser fel?!:o
2
Svar
39
· Visningar
2 681
Senast: Montéryttare
·
D
Trav Jag har titta överallt på deras hemsida hittar ingen information om B-Lopp så snälla ni som har koll på när det är B-lopp nästa gång på...
Svar
5
· Visningar
1 906
Senast: dolphinsmile
·
S
Trav Jobbigt problem:( Har ett 6-årigt travar -sto som drabbas av "lindriga" KF med jämna mellanrum.Har dragits med detta flera år...
Svar
9
· Visningar
1 645
Senast: bulan
·
M
Trav vore jättebra om ngn kunde svara snabbt på min fråga. håller på med ett skolarbete om träningsmetoder på häst och undrar nu; hur ofta...
Svar
4
· Visningar
1 995
Senast: ErikaTrav
·
Trav läste att någon gjort om sin sele till qh? vad kostar det? är de enkelt för sadelmakarna? ska bara ha den att köra med här hemma...
Svar
1
· Visningar
1 190
Senast: bazz
·
P
Trav Om en häst ägs av tre personer o ett avtal skrivs men företrädaren har inte godkänt detta är det giltigt då? Jag menar det är ju...
Svar
12
· Visningar
1 390
Senast: Piavik
·
G
Trav Hej alla travfolk jag bara undar hur håller ni er varma under denna kylan. Som vad har ni på fötterna o.s.v
Svar
9
· Visningar
1 232
Senast: Salandge
·
Trav Kallblodslandskampen i Östersund läggs ner. I stället ska STC arrangera två nya kallblodslopp i Eskilstuna och Solvalla. - Jag är...
Svar
3
· Visningar
1 077
Senast: Mehl
·
M
Trav Vad är det som händer egentligen? I början så var det väl inget mer än tillfällighet men nu känns det som att man ser dom senaste åren...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 771
Senast: Silkisif
·
J
Trav För ett halvår sen ca så lämnade vi in vår gamla remsele för att modifiera den till QH och vi satte fästen på rockarden. Vi kör en...
Svar
6
· Visningar
1 165
Senast: tinafinis
·
S
Trav Hej! Jag är lite trög så jag undrar om nån skulle kunna sätta in en bild från insidan på hästens ben, på hur ett par knäkappor korrekt...
Svar
6
· Visningar
2 082
Senast: Lazio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka