Vf hänger man i munnen?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ponnylollo
  • Startdatum Startdatum
Sv: Vf hänger man i munnen?

åhh om jag får så ska jag gifta mig med mitt tredelade äppelbett :love:

äsch jag gifer mig hemligt i sadelkammaren har ju redan två bettringar gratis :idea: :D

Självklart så ska han gå o tappa skor när allt börjar funka *muttrar* ;) Han ville nog ha julledigt :angel: Föresten jag mst berätta ett till framsteg Han bytte galopp när vi bytte varv inne på ridbanan för några dagar sen :banana: snart tävlar han väl Grand Prix lr nåt sånt ;)

Självklart så ska han gå o tappa skor när allt börjar funka *muttrar* ;) Han ville nog ha julledigt :angel: Föresten jag mst berätta ett till framsteg Han bytte galopp när vi bytte varv inne på ridbanan för några dagar sen :banana: snart tävlar han väl Grand Prix lr nåt sånt ;)

Kul att höra era framsteg.. Jag tror oxå han vill ha vila ;) det vill iaf jag :D i morr efter jobbet går jag i ide/vintervila i 11 dagar :love: :banana:

Hovis kommer imorgon så han fick inte som han ville :devil: So m du säkert har läst så fick han 7 veckors vila i sommras 4 veckor när jag ville att han skulle vila o 3 veckor så fick jag int in honom från hagen :devil:
jag får 21 dagars vintervila men det blir inte mycke till vila jag har ju magic som ska få straffarbeta från i sommras :devil: ;) :p

Hovis kommer imorgon så han fick inte som han ville :devil: So m du säkert har läst så fick han 7 veckors vila i sommras 4 veckor när jag ville att han skulle vila o 3 veckor så fick jag int in honom från hagen :devil:
jag får 21 dagars vintervila men det blir inte mycke till vila jag har ju magic som ska få straffarbeta från i sommras :devil: ;) :p

JA då har han med all rätt haft en redig vila ! :D

jaopp o nu har han guldskor så nu kan inga broddar förstöra heller :devil:

Vad betyder "vf"?
I min värld är det "vänster fram", men jag antar att så inte är fallet här?

Vad betyder "vf"?
I min värld är det "vänster fram", men jag antar att så inte är fallet här?

jag skulle kunna tänka mig att det betyder varför men för min del så är VF oxå vänster fram :smirk:

Jag trodde först det betydde "Vad fan", var tvungen att läsa många gånger för att räkna ut vad som menades...:angel:

Montéryttare: Du har inte kommenterat i min tråd :devil: :p

Jag har semester :angel:

Är hos SVÄRföräldrar :devil: = noll koll på Buke :eek: :D

min tråd med massor med bilder kan du väl inte ha missat :eek:

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
311
Senast: Unafraid
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
443
Senast: Pegasus63
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Cattis_E
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
405
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka