Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hur fodrar ni era hästar inför start? En del buffrar upp med nått några dagar innan, andra anser det förskastligt.
2 3
Svar
40
· Visningar
3 449
Senast: Nominous
·
Trav Även om man inte kan tro det så börjar det väl bli dags för vinterskoning snart, även här i Stockholm... Eftersom jag aldrig har haft...
Svar
14
· Visningar
1 507
Senast: PÄMMI
·
Trav Trådar om spel på trav hör inte hemma på Bukefalos, så undvik dem här!!! Tack!
Svar
10
· Visningar
1 701
Senast: Hopppsan
·
F
Trav Vet att det var lite om detta i en tråd förut men den hittar jag inte nu (ja, okej då, jag har inte letat ihjäl mig:angel: ) Vad är...
Svar
13
· Visningar
1 440
Senast: Montéryttare
·
M
Trav Fick en ide :idea: om att alla ni som går på Naturbruksgymnasium som är med i Gymnasie Ligan (Trav tävling mellan skolorna)kunde...
2
Svar
26
· Visningar
2 041
Senast: misscocacola
·
Trav Kan ni ge exempel på hästar som kommit tillbaka efter böjseneskador? Då menar jag inte små varningar utan riktiga. Och med kommit...
2
Svar
25
· Visningar
2 898
Senast: Nebraska
·
J
Trav Jag har tidigare ridit i en hemmasydd tävlingsjacka men har nu bestämt mej för att skicka efter en från Mira. Problemet är bara...
Svar
3
· Visningar
1 295
Trav Finns det att hitta på nätet? Eller någon snäll bukefalist som kan maila mig ett?
2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 060
Senast: martha
·
S
Trav Var köper jag tränings sulky och sele? Vill ha med QH... vilket märke på sulky anses va bäst? När det gäller sele är det väl tärnsjö...
Svar
8
· Visningar
1 125
Senast: sandraliz
·
Trav Kom och tänka på en sak. Har för mig att jag såg en welsh mountain i startlistan en gång på ponnytravet. Hjälp en dum en...
Svar
7
· Visningar
1 498
Senast: linneaforss
·
B
Trav hade ingen chans att ta mig dit, men är väldigt intressrad av om någon var där och möjligtvis inte såg kvalloppet/loppen. Hade en häst...
Svar
7
· Visningar
1 214
Senast: tinafinis
·
Trav På söndag är det dax för kval på vårt 8 åriga vbl sto. Kan börja att berätta att vi nyligen gett oss in i travsvängen. Vi köpte in...
Svar
17
· Visningar
1 429
·
M
Trav Här sitter jag, utbildad b-tränare och jag minns inte en av de viktigaste sakerna som finns!! :confused: Så här är det: Ska starta min...
Svar
5
· Visningar
841
Senast: Gammeln
·
Trav Jag ska köpa mig ett par sådana där stegtyglar. Men ska jag ha i läder eller nylon(?) (eller vad det nu är) Vad är bäst? Vad har ni?
Svar
11
· Visningar
1 074
Senast: lie
·
L
Trav Jag har en russvalack på 6 snart 7 år! han har startat ca 25-30 starter, rekord 2.13.6 Nu har han äntligen börjat springa! och kommer...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: linneaforss
·
M
Trav Har det någongång i världshistorien funnist käktvång även i voltstart? Hamnade i diskussion på gnägg :rofl: Jag är ju trav-född...
Svar
11
· Visningar
1 177
Senast: solros
·
S
Trav Hej.. Jag har precis köpt en trav häst efter Indus och undrar hur man går tillväga om man vill att nån ska testa henne på bana eller så...
Svar
4
· Visningar
1 307
Senast: Snurrfian
·
Trav Finns det inte huvudlag i stl cob att köpa? Har kikat runt men inte hittat...:( Har en häst där full storlekarna inte...
Svar
17
· Visningar
1 390
Senast: Zandrah
·
  • Låst
Trav Min förra länk blev flyttad till avelsidan. men jag anser att det har med trav att göra så nu missar ju många travläsare det inlägget...
Svar
1
· Visningar
916
Senast: ameo
·
M
Trav håller på att plugga till b-tränarlicensprovet som jag ska göra på tisdag :crazy: saken är den att jag inte finner en fråga.. har...
Svar
4
· Visningar
967
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka