Leasingavtal

Sv: Leasingavtal

Kul kul!
Då ses vi snart på ngn Stallbacke då!

Ps jag anv aldrig atg utan endast travsport.se gillar den bättre bla för att man får mer info om tider strrykningar i gamla lopp m,m Ds

Men passa er för en blå Terrano. Den kommer väldigt nyfiken i en hiskelig fart från Norrland. Så det inte blir en seriekrock, alltså..

Roligt för Lines med en ny pålle. Lycka till med den!!

:rofl: :rofl:

Om alla klarar sig helskinnade blire kaffe hos MOI! ;)
Och OKI, kommer du hit och kollar på Lines nyförvärv, då jäklars masar du dig en mil till och kollar på mitt också! Annars blir jag ledsen!! :devil: :bump:

Senast ändrad:

Har redan sett lopp :o .
Nu får jag säkert för mina synder,och ingen häst kommer hem.

Jag har också sett ut ett lopp! 20:e på Valla klass 2:eek: :cool:

Jag har faktiskt bokat in min kusk för ett banjobb på lördag.Är hela buke där då?;)

:banana: Självklart!

allvarligt, så skulle det vara kul, men men tiden ... räcker ju inte...

:rofl: :rofl:

Om alla klarar sig helskinnade blire kaffe hos MOI! ;)
Och OKI, kommer du hit och kollar på Lines nyförvärv, då jäklars masar du dig en mil till och kollar på mitt också! Annars blir jag ledsen!! :devil: :bump:

Haha... din har jag ju redan sett :rofl: :rofl: Fast det skulle väl vara för kaffet då :D

vill helst ha Zoegas... har ni det uppe i skogen el ska jag ta med?;)

Felsvarat skulle vara till lines där hon skrev om Gevalia... dax å sova...

Jag jobbade(en väääldigt kort period) åt en idoit i Skåne,och köpte Gevalia.Fick åka och byta :rofl: .

Haha! Tror jag det... sämre kaffe finns ju knappt!
Zoegas är en av vanorna jag fick när jag bodde där nere! Och en "god" vana dessutom:smirk:

:p "Håller" dessutom på Leksand:bow: (Bor ju hela 4,5 mil därifrån...)

Jag har faktiskt bokat in min kusk för ett banjobb på lördag.Är hela buke där då?;)

Tja, ...jag ska till en annan bukefalist på lördag...åt ditt håll...vem vet, vi kanske fortsätter norrut och tar en titt :p

Jag nöjer mig med bilder över nätet ;) :D

Paserar man Mora om man åker mot Åre? :angel: :cool: (08-an med noll koll:rofl: )

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
311
Senast: Unafraid
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
359
Senast: bollen__
·
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
387
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ Har ni testat Voxra? Jag ska prova den medicinen mot depression och ADHD, men jag hittar inte mycket om folks erfarenheter på nätet...
Svar
13
· Visningar
531
Senast: Krystalline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V