Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav Har ett kallblod. Bantat ner tro det eller ej men 110kg. Har haft en gaffelbands skada och därefter gått som ridhäst (lite) grann. Och...
Svar
5
· Visningar
886
Senast: jari
·
Trav Jag har ett problem med min travis, när han tävlar så går han kánonfint första biten sedan saktar han av efter ett par hundra meter och...
Svar
11
· Visningar
1 065
Senast: Julie
·
Trav under ett montélopp, hur ofta händer d? Är det mest att hästen sticker o ryttaren åker av eller går dom omkull...? Red en del travare...
Svar
5
· Visningar
873
S
Trav hej! jag har då en liten fråga? jag har en äldre modell på tärnsjösele och jag har inte den blekaste hur man fäster alla remmar? någon...
Svar
7
· Visningar
1 233
Senast: PÄMMI
·
S
Trav ..lärt dem galoppskänkel? Behöver tips om hur man gör, vill ju gärna undvika att hästen får för sig att knalla iväg i galopp mitt i...
Svar
8
· Visningar
921
Senast: Lazio
·
Trav Såg på ALN att hästen Annikas Light lagt sig ner och dött på Axevallas stallbacke i förrgår, efter en olycka om jag fattat rätt. Någon...
Svar
6
· Visningar
1 168
Senast: Riley
·
Svar
11
· Visningar
1 221
Senast: Nebraska
·
B
Trav Det skulle vara jätteroligt att se era, eller andra montéhästar "in action". Alltid kul att se montébilder:love: ..ponny eller varmblod...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 972
Senast: misscocacola
·
Trav Hur gammal får man vara(+hur gammal minst)på A resp B-ponny??:) Frågan gäller Monte.
Svar
3
· Visningar
852
Senast: ameo
·
M
Trav Hur var det med det? Vem kommer böterna till? Nej jag ska INTE:eek: ha några böter i helgen, jag bara undrar! :D
Svar
13
· Visningar
1 242
Senast: Fnobby
·
Trav Att vissa hästar blir linjegångare, en del nästan linjegångare och en del breddar hur mycket som helst? Själv har jag mest haft...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 720
Senast: EmmaSH
·
Trav Stan Bergstein har gjort en intressant intervju med Campbell ang olyckan och hans syn på framtiden vad gäller den amerikanska...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: Gammeln
·
Trav Hur hög (eller låg kanske är mera rätt) är nivån på travsport i Estland?
2
Svar
20
· Visningar
2 557
Senast: brageh
·
Trav Var precis inne på Mustads hemsida och fick syn på lite roliga saker... Tänkte höra om det är någon här som har någon erfarenhet av...
Svar
8
· Visningar
1 352
Senast: juvelen
·
Trav Kan man ha flappskor både på fram- och bakhovarna eller har man dem bara i fram? Snälla svara fort då min dryga häst lyckats trampa...
Svar
16
· Visningar
3 410
Senast: skjona
·
Trav En liten fråga. Om ni har hela sulor på era hästar, vilket material föredrar ni då, och varför? (obs;pratar inte snösulor..)
2
Svar
25
· Visningar
4 558
Senast: oki
·
H
Trav Jag ska göra mitt livs största val om ett knappt ett halvår. :cool: Jag ska välja gymnasium och funderar på att välja Wången som ett...
Svar
7
· Visningar
1 334
Senast: Nominous
·
S
Trav Hejsan Mina Kära Hästälskade vänner :) Ja, jag har som sagt lite frågor som jag skulle vilja ha svar på. Monté och bygdetrav 1* För...
Svar
12
· Visningar
1 354
Senast: nilema
·
Trav Någon som testat det på sin travare? Hur funkade det? Har ett här, men aldrig provat, men jag tycker det ser ut som att det finns viss...
2
Svar
23
· Visningar
5 866
Senast: juvelen
·
Trav Nu är det väl dags att ha nån kul typ oseriös tråd här på trev.. SÅ...Vad har vi för fördomar inom travet :banana: :banana: -...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
15 936
Senast: misscocacola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar