Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Kan väl försvara mig med att jag är dressyrmupp egentligen, så kanske jag inte blir fullt lika dumförklarad :D Sitter dessa skydden på...
Svar
13
· Visningar
1 412
L
Svar
13
· Visningar
3 480
Senast: jari
·
Trav jag satt och disk. detta med en kompis. och vi hade lite olika åsikter om detta .. Om hästen drar höger .är hästen svagare i vänster...
2
Svar
25
· Visningar
8 486
Senast: Zandrah
·
G
Trav Hej alla! Jag har ett par olika utrustningar som jag skulle vilja få reda på lite mer så som vad den är bra för och varför. Jag säger...
Svar
16
· Visningar
4 812
Senast: _Runaway_
·
Trav Vad har ni för erfarenhet och åsikter om sulor på travhästarna? Är det bra? Dåligt? Ge gärna en förklaring också :) Jag har själv...
Svar
19
· Visningar
2 508
Senast: chicasweep
·
Trav ATGsidan funkar inte,och min tv har gått sönder :cry: . Vem vann?
Svar
18
· Visningar
975
Senast: Takpanna
·
Trav Vart hamnar de kallblod som inte fungerar på travet? Man ser mängder med annonser som skänker bort varmblodstravare, men vart tar...
2
Svar
29
· Visningar
2 715
Senast: Rikkan
·
J
Trav Vilka lopp minns ni bäst? Det har jag funderat på? Varför blir man inte lika exalterad varje gång? Ibland blir jag rörd till tårar men...
Svar
11
· Visningar
1 156
Senast: cämela
·
Trav ...men inte råkar någon sitta på numret av serietidningen Wendy där man ägnade en hel serie åt att smutskasta travet? :D Jag läste den...
Svar
5
· Visningar
1 029
Senast: brandbollen
·
Trav Ska rida in en travare till våren, skapade en tråd om det för ett tag sen. Hästen i fråga har alltid gått med tungband, och den...
2
Svar
25
· Visningar
2 102
Senast: jari
·
Trav Finns det något intresse för en travträff en lörda i Mora med lite mat,Se V75 och sen se vem som är Bukebäst på travspelet? Minst fyra...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 740
Senast: Montéryttare
·
Trav Sitter och funderar på hur jag ska lacka hjälmen, färger går ju att bestämma men vad ska man ha för mönster? Kan ni inte visa bilder på...
Svar
1
· Visningar
905
Senast: selda
·
Trav Har lite funderingar inom travet då jag är helt och hållet nybörjare inom detta område!! Hur tränar man en fullvuxen travhäst, hur ofta...
Svar
6
· Visningar
996
Senast: Montéryttare
·
L
Trav Jag plockade ut min licens i maj och har kört/ridit 4 lopp, men hur många lopp måste man ha kört per år för att få ha kvar sin licens...
Svar
7
· Visningar
917
Senast: ghost
·
Trav Har de ngn motsvarande sida till ATG i Norge?
Svar
4
· Visningar
2 289
Senast: roadkilled
·
L
Trav Jag har en 10 årig valack som är super snäll och han har varit min läromästare, har startat lite med honom i monte och ett sulkylopp men...
Svar
12
· Visningar
1 078
Senast: Zandrah
·
Trav Ursäkta en korkad fråga men...att Elitloppet är Grupp I vet jag. Men hur är det med Stochampionatet och Stosprintern?? Kan någon här...
Svar
8
· Visningar
860
Senast: Red Mile
·
Trav Där sattes det 2 :eek: :eek: :eek: världsrekord då man körde Matron Stakes eliminations på en 5/8 track. Det var 2-årige Adrian Chip som...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: misscocacola
·
L
Trav Har inte sett honom på ett bra tag, är han skadad eller?
Svar
5
· Visningar
761
Senast: lie
·
  • Låst
Trav Jag har letat lite varstans,men inte hittat något.Jag skulle vilja se avelsvärderingens resultat.Gärna över alla hingstar.
Svar
1
· Visningar
734
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Födda-24