Travspelt-handuppräckning!

Sv: Travspelt-handuppräckning!

Så synd.Men man ska aldrig vara sämre än man kan ändra sig.Tänk om,tänk rätt :angel: .

Jag o martha har ju vart på Axevalla på trav i år så jag har värsta rutinen :D. Nej, men allvarligt, det vore jättekul med en träff hursomhelst, fast jag har svårt med hästvakt (kanske martha kan ta dem :idea: ). Men bestäm ett datum (eller bestämde du den 11:e?) så får jag se om det går :).

Hmmm, nu har jag ordnat både hus o stallplats åt dig...ska jag behöva passa dina hästar också :rofl:

Lines skrev:
Finns det något intresse för en travträff en lörda i Mora med lite mat,Se V75 och sen se vem som är Bukebäst på travspelet?
Minst fyra pers bör vi väl vara?
Tyvärr är inte hotellet femstjärnigt,och sovplatser är det brist på :crazy: .Men nån kvadratmeter på golvet finns det alltid.
Vill dock återigen varna för en bortskämd och mycket pussjuk dalmatiner.Så de som inte står ut med det vet läget :angel: .

Ja, jag bor ju nästan granne med dig!:)
men inte 17 kan jag spela travspelet, aldrig ens hört taaaalas om...
*suck* :angel:

Själv har jag inte spelat på 17 år.Så det gör inget.Eller är du dålig förlorare?;)

Lines skrev:
Själv har jag inte spelat på 17 år.Så det gör inget.Eller är du dålig förlorare?;)

Neeej nej, jag kan gärna ställa upp och vara den som förlorar.:D
Men det hade varit en fördel om man visste hur man spelade iaf, så man fick liiiiite bättre förutsättningar...;)

Vi får väl anordna en sydlig variant för oss som inte klarar kylan uppe i norr! :banana: :D
Hade varit trevligt och på rimligt avstånd åker jag gärna! (nej, Mora räknas inte dit!)

Jag prelimenär anmäler mig iaf. Om inget oväntat dyker upp så kommer jag!

Zandrah skrev:
Neeej nej, jag kan gärna ställa upp och vara den som förlorar.:D
Men det hade varit en fördel om man visste hur man spelade iaf, så man fick liiiiite bättre förutsättningar...;)

Den platsen är redan bokad... Jag har heller inte spelat så då kan vi ju vara hög oddsarna som rensar i kupongerna :rofl:

giffan skrev:
Den platsen är redan bokad... Jag har heller inte spelat så då kan vi ju vara hög oddsarna som rensar i kupongerna :rofl:

:rofl: :rofl: :rofl:
"Och dom kommer från allllllaaaaa hålll mitt på upploppet! Hållll i kupongerna mina damer och herrar för nuuu är det stora pengar på G!
Långt ut i banan kommer fältets minst streckade hästar, streckade på bara 1% av kupongerna!!
KORSDRAG i kuponghögen!" :p :o

Färnäs,Mora,Dalarna
2006-11-11Vid för få anmälda kan tävlingsdagen komma att flyttas,eller omarrangeras till annan bana.
Startanmälan2006-11-07 Ingen korregeringEfteranmälan kan dock tas i mån av plats till 2006-11-10
Medlemmar som hänger på trav har företräde till start.
Obs! inga montékval denna tävlingsdag.

Varmblodiga
Prop. 1.

Öppet för alla trevliga travfantaster som står ut med en bortskämd (men snäll) dalmatiner och en och annan dammråtta.
V75 och tacos.
Värmning från 17.00. Tidigare gäster ombedes meddela sekritariatet.

Prop. 2. Bukemästaren
Travspelet bukemästare utses.
Hederspris till vinnaren
Ost kex och lite allmänt småplock till alla.

Startavgift; Ej klart. Men absolut under en hundring.
Medtag gärna travaktiga priser till tävlingen.Ett autograf,körspö osv...
Övernattning;Har en hörnsoffa.....Menkan säkert fixa madrasser och så om ni hör av er.

Trist att behöva ställa in "lopp" sådär...:(

Noll anmälda.
Jag ska nu i stället ta helgen till att besikta häst,hoppas jag .

åja, jag har anmält, men jag antar att det inte körs tvåhästarslopp :p

Lycka till med besiktningen! Hoppas jag får höra mer på msn...

Jag hade gärna anmält mig om det var i andra ändan av sverige, dvs den sydliga ändan. Propparna lät perfekta för mig!!!!

Jag håller med, Djurjouren igen (håller jag på att bli en medhållare? :o ;) ) men som jag nämnt tidigare, det ligger helt fel i tiden för mig. :crazy:

Vilken kul idé! :bump: önskar vi i söder gjorde nåt sånt här! Men Någon.... ska ju ta tag i det...:o

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka