Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lines skrev:Finns det något intresse för en travträff en lörda i Mora med lite mat,Se V75 och sen se vem som är Bukebäst på travspelet?
Minst fyra pers bör vi väl vara?
Tyvärr är inte hotellet femstjärnigt,och sovplatser är det brist på .Men nån kvadratmeter på golvet finns det alltid.
Vill dock återigen varna för en bortskämd och mycket pussjuk dalmatiner.Så de som inte står ut med det vet läget .
Lines skrev:Själv har jag inte spelat på 17 år.Så det gör inget.Eller är du dålig förlorare?
Zandrah skrev:Neeej nej, jag kan gärna ställa upp och vara den som förlorar.
Men det hade varit en fördel om man visste hur man spelade iaf, så man fick liiiiite bättre förutsättningar...
giffan skrev:Den platsen är redan bokad... Jag har heller inte spelat så då kan vi ju vara hög oddsarna som rensar i kupongerna
Färnäs,Mora,Dalarna
2006-11-11Vid för få anmälda kan tävlingsdagen komma att flyttas,eller omarrangeras till annan bana.
Startanmälan2006-11-07 Ingen korregeringEfteranmälan kan dock tas i mån av plats till 2006-11-10
Medlemmar som hänger på trav har företräde till start.
Obs! inga montékval denna tävlingsdag.
Varmblodiga
Prop. 1.
Öppet för alla trevliga travfantaster som står ut med en bortskämd (men snäll) dalmatiner och en och annan dammråtta.
V75 och tacos.
Värmning från 17.00. Tidigare gäster ombedes meddela sekritariatet.
Prop. 2. Bukemästaren
Travspelet bukemästare utses.
Hederspris till vinnaren
Ost kex och lite allmänt småplock till alla.
Startavgift; Ej klart. Men absolut under en hundring.
Medtag gärna travaktiga priser till tävlingen.Ett autograf,körspö osv...
Övernattning;Har en hörnsoffa.....Menkan säkert fixa madrasser och så om ni hör av er.