Travspelt-handuppräckning!

Sv: Travspelt-handuppräckning!

Efter som det tycks vara så att några vill i norr och några i söder, så blir väl mitten bra? STOCKHOLM :bump: :) :D ;)

Gammeln skrev:
Jag har gått till vintervila...

Direkt från betet? ;) :p

Själv har jag precis gjort comeback :idea: Efter 1 års vila från banorna... Det har gjort gott... lagom rund o go att bygga muskler(inte lika stressad o spinkig som innan), ska träna lite mera uthållighet och lång distans framöver :o Men jag måste underhålla min kropp och framför allt mitt knä som strular så att jag inte hamnar til avel :eek: :rofl:

Själv har jag precis gjort comeback :idea: Efter 1 års vila från banorna... Det har gjort gott... lagom rund o go att bygga muskler(inte lika stressad o spinkig som innan), ska träna lite mera uthållighet och lång distans framöver :o Men jag måste underhålla min kropp och framför allt mitt knä som strular så att jag inte hamnar til avel :eek: :rofl:

Hingstvalet är väl redan klart när du hamnar i avelsboxen? :idea: :angel: :rofl: :rofl: :rofl:

Ja :o :D Han är högreste och rätt maffig/muskulös, brun(ögd) med ett riktigt temprament.. Han är både speedig och långdistansare, helt skadefri under hela sin karriär;) :rofl:

Huuuuaaaa, har inte märren i fråga tillräckligt med temperament? :confused: :angel:

Du vet ju vad de säger om att avla på vassa individer. :p

Huuuuaaaa, har inte märren i fråga tillräckligt med temperament? :confused: :angel:

Du vet ju vad de säger om att avla på vassa individer. :p

Du vet att jag alltid gillat hästar med temprament, gärna skarpa röda märrar :eek: Så nog är det inget problem, även om vi blivit avrådda från dom med kunskap att vår avkomma skulle bli "livsfarlig" som dom uttryckte det :rofl: Ähh... här gillar vi utmaningar! :o :D

(har en röd 6årig dressyrmärr i trotsåldern nu :cool: ;) ... att öva mina förmågor till uppfostran, för framtida bruk)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka