Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Ja, dett kommer ju låta sjukt i era öron men jag är rädd för att ha en "bra" häst... Jag har ju Humlan, liten ful och saknar totalt...
Svar
15
· Visningar
1 232
Senast: jesse
·
Trav ..dag då man som amatör har hästar som vilar :-) Fler som låter Hagman träna era hästar idag? Eller Boxman för den delen för mina...
2
Svar
30
· Visningar
2 102
Senast: Montéryttare
·
B
Trav Alltså! man håller på med en sport som är dyr,svår att lyckas i ,man sliter i oväder och kyla långt ifrån ära och redbarhet.....och...
Svar
2
· Visningar
909
Senast: giffan
·
N
Svar
3
· Visningar
1 005
·
E
Trav Jag undrar om man får annvända hackamore till monté? :confused:
2 3
Svar
43
· Visningar
8 734
Senast: Ewe J
·
Trav tycker synd om torbjörn jansson, verkligen otursdrabbad :( ny olycka igen, visserligen så pass "o-allvarlig" att han kunde köra...
Svar
11
· Visningar
998
Senast: Zuzzi
·
M
Trav http://www.stallgoop.se/news.asp?id=584
Svar
12
· Visningar
2 447
Senast: beautyy
·
K
Trav Hur hade du gjort? Har blivit erbjudna att leasa 1 eller 2 ston för träning och tävling och känner oss mycket tveksamma. Vi får leasa...
Svar
18
· Visningar
1 070
Senast: Konie
·
A
Trav För första gången satt jag upp bakom ett varmblod själv! VILKEN KÄNSLA! Har ju bara kört russ/shettis innan. Men idag blev jag...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: Lazio
·
Trav Vi köpte ett fölsto, Jalusie. Är det någon annan här som köpte häst igår?
Svar
11
· Visningar
1 394
Senast: Konie
·
Trav någon som vet om det är några montélopp för kallblod i norge i år (november, december)?
2
Svar
31
· Visningar
3 479
Senast: Ballerina
·
R
Trav Nu har de spolat upp isbana på Umåker och på Skellefteå. Då jag inte har varit på någon svensk travbana nordligare än Bergsåker i...
Svar
15
· Visningar
3 051
Senast: jari
·
F
Trav Red jobb på en häst igår och har en obeskrivlig träningsvärk idag. Känns som jag är 90 år gammal, minst...:eek: :eek: Har haft lite...
Svar
12
· Visningar
1 309
·
M
Trav Såg bild när jag kollade på ALN på en olycka på en BUKE-häst, JAHNITA :crazy: Någon som vet vad som hänt :confused...
Svar
8
· Visningar
1 210
·
Trav Ni har väl hört om den som ska till från o med nästa år. Nu har ju "Bergar´n" tagit initiativ till en protestskrivelse där han har fått...
2
Svar
23
· Visningar
1 842
Senast: jari
·
Trav Nu måste jag få klart för mig varför man "Over there" har så olika storlekar på banor. Det finns ju 1/2, 5/8, 3/4 och 7/8 mile banor...
Svar
3
· Visningar
1 686
Senast: Gammeln
·
S
Trav Är på väg att bli med min femte travare efter att ha fått tips om ett superfint sto som annars går till slakt. Det blev kärlek vid...
Svar
18
· Visningar
1 403
Senast: misscocacola
·
Trav Glöm nu inte dessa i helgen på Woodbine Racetrack. Campbell råkade tyvärr ut för en allvarlig olycka för ett tag sedan vilket tyvärr...
Svar
18
· Visningar
1 399
Senast: Gammeln
·
Trav Kom på häromdagen att jag saknar ju Ina79:cry: Vars är hooon??? Nån som vet..
Svar
16
· Visningar
1 434
Trav Går det tro?? Jag har galopptränat häst i alla år och dessa sulkyhästar fattar ju skillnaden mellan bana o sadel. Har en nu som jag...
2
Svar
29
· Visningar
2 819
Senast: kalas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare