prop. norge. monté?

Sv: prop. norge. monté?

Jaha okej, hade vart värre och bli diskad om hon vart 1!

Jo de voltar, på ett för oss, väldigt krångligt sätt. Fast egentligen är det nog bättre för det blir inte lika snäva spår att vända från. Men de som voltar baklänges möter de andra på innerspåret då de sagt klart så det ser ut som att de ska krocka...ibland har man ju sett någon typ svensk:angel: som vänt upp alldeles för tidigt från sin baklängesvolt och då hamnat mitt bland de andra:D
mvh jesse

:eek: Jag tänker inte starta i Norge då!!!

Det går nog bra;) De är ju väldigt hjälpsamma så nån kan ju visa dig och sen står startpersonalen och hjälper dig också typ fortsätt, fortsätt, sväng, SVÄNG:rofl: Enklast är att rikta in sig på autolopp istället:D Det är fan så mycket billigare i norge och speciellt i nordnorge..som att stjäla godis från ett småbarn:o om man nu får säga så:crazy:

Jag har startat rätt mycket i norge fast mest i sulkylopp då men även några montelopp men det är ju en bit att åka...62 mil enkel väg...En gång var jag med en gammal snabbloppare och han skulle göra debut i monte och på pappret såg det ut som en skrattmatch, det kändes som att de kunde skriva ut loppet innan det var ridet ens...Det började inge bra, det blev två omstarter så den som hade spår ett på 40 blev struken. Bra tyckte jag, en mindre...Hej vad jag fick mig på näsan då:( min häst blev ju nerstruken till första och då vägrade han att volta och orsakade två omstarter och blev struken pga oregerlighet:devil: bara att sätta sig i bilen och köra hem direkt de då väldigt långa 62 milen:mad: tro mig då jag säger att jag kunde hålla mig för skratt då hela vägen hem:D

Nåja, nya tag nästa dag de körde trav där och då blev det seger fast med en annan häst den gången:d
mvh jesse

Hahahaaaa :rofl: :rofl: :rofl: 124mil i onödan... Känns riktigt surt :D

Jo jag tänkte att det kan vara kul med en utflykt... Men som sagt, INTE volt för min del! :devil:

Surt? Ha ha bara förnamnet:rofl: det var typ sluta med trav versionen, gå och hänga sig versionen, aldrig mer versionen och talanglösa jag versionen heeeela vägen hem:rofl: det roliga är att det är sånna turneer man minns allra mest hur det nu kan komma sig:confused: :rofl: :D nåja ha det bra1 Nu ska jag pipa iväg hemåt
mvh jesse

Tack för att du förgyllde dagen med ett skratt! :D Underbart!

tack så mkt. Blev mest snurrig i huvudet av de men ändå :D :angel:

finns det någon sida man kan se film på hur dom voltar?

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Danmark har ställt sig upp för att föda upp Schäfrar som kommer hålla genom lågkonjukturen! Avel över rasgränser för att en Schäfer som...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
5 634
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Kan jag som svensk handla på Finn.no? Verkar inte kunna betala på något smidigt sätt. Har hittat en klänning som jag letat efter i tre...
Svar
0
· Visningar
682
Senast: BernT
·
Hundavel & Ras Nu är det nära att XLBullies förbjuds i UK, efter flera ihjälbitna människor. Norge har ju ett införselförbud etc av vissa raser och...
2
Svar
33
· Visningar
4 445
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18