Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Var presteras det världsrekordstider om inte "over there". Den här gången var det Roger Hammer som hade ställt Vivid Photo iordning...
Svar
12
· Visningar
1 158
Senast: Gammeln
·
G
Trav Hej Tänkte höra med er angående små kallblodstravare, hur många finns det som springer ute på banorna? Finns det någon chans att...
Svar
11
· Visningar
1 388
Senast: brageh
·
A
Trav Ganska glad att det inte finns björn där jag kör:eek: :eek: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,914529,00.html
2
Svar
35
· Visningar
2 269
Senast: Indyhope
·
D
Trav Hej på er allihopa! Såg precis att det va dax för internetauktion idag igen - skoj & sitta & spana lite i alla fall. Mycket fölston t...
Svar
16
· Visningar
1 760
Senast: brageh
·
Trav Såg ett snabbt inslag om Victory Tilly's pension på SVT härom dagen, och då hade han en Walsh grimma på sig, någon som vet vilken Walsh...
Svar
10
· Visningar
1 142
Senast: Montéryttare
·
P
Trav :o ny här...fick tips av en kompis om den här sidan. Har ni kul här? Jag sysslar med både kall o varmblodstrav, fuskar lite med...
Svar
16
· Visningar
1 135
Senast: Ambra
·
Trav Red Mile tog upp det i tråden om Björnhistorien. Och själv har jag snubblat över en trist sak. Vad tycker ni är för saker som skadar...
Svar
4
· Visningar
1 197
Senast: Nebraska
·
Trav fick igår tillbaka provet och jag hade bara ett fel på 48 frågor :banana: NU får jag äntligen börja rida montelopp :bump: onödig tråd...
Svar
8
· Visningar
850
P
Trav :bump: hörrni, var får jag tag på skaklar?? har letat runt efter killen som har sulkyverkstad på solvalla men icke sade nicke hitta jag...
Svar
2
· Visningar
1 083
Senast: peppios
·
M
Trav Någon själ som ska till Valla på lördag på B-loppet? :) Spännande och se hur många som anmäler sig med tanke på att Åland är samma...
2
Svar
33
· Visningar
2 785
Senast: misscocacola
·
T
Trav Hej jag hoppas på att någon ska kunna hjälpa mig vi köpte en ponnytravare till vår dotter nu i sommar .vi visste att han var lite het...
Svar
9
· Visningar
1 108
Senast: therese71
·
G
Trav Hei. Hvor kan jeg lære å kjøre hest? Har to travere på stallen og ønsker å lære å kjøre dem. Finnes det noen steder jeg kan melde meg...
Svar
3
· Visningar
1 004
Senast: Grethe
·
Trav Jag tackar för alla fina uppvisningar. :bow: Och önskar honom en skön tillvaro som pensionär...
Svar
16
· Visningar
1 504
Senast: Red Mile
·
G
Trav Va på V-75 i romme i helgen. Lyssnade på tipsen från tv, och dom sa att ska man gardera i avdelning 5 ska det bli norska MÖRTVEDT...
2
Svar
29
· Visningar
2 203
Senast: martha
·
M
Trav Vad 17 innebär det? Jag har aldrig funderat närmre.... :p Om en kompis är amatör(5hästar i träning) o jag blir lärling hos henne...
2
Svar
28
· Visningar
2 619
·
C
Trav jag undrar hur jag ska göra för att ta licens för ponny trav? vad gör man? vad kostar det? tacksam för all info då ja e lite grön på...
Svar
7
· Visningar
1 423
Senast: giffan
·
Trav Hur lägger ni upp dom och var i träningskonceptet kastar ni in dem
2
Svar
21
· Visningar
2 351
Senast: Djurjouren
·
Trav GÅR det att rida monte i en hoppsadel? Vilket är sämst, hoppsadeln eller dressyrsadeln? Vet att en montesadel är det bästa men jag vill...
Svar
9
· Visningar
1 194
·
M
Trav Vart hittar jag underlag för anställningsbevis. Eller finns det något speciellt som måste stå om man skriver eget? ÖVERLYCKLIG FÖR...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: *nuthella*
·
Trav **Raderat*** lagt heeelt fel, inte konstigt att jag inte hittade den på utrustning där jag trodde jag la den :p
Svar
2
· Visningar
790

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare

Omröstningar