Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Trav Hur länge och hur ofta? Vad för underlag? Kan man galoppträna i ganska branta backar?
Svar
1
· Visningar
1 171
Senast: martha
·
D
Trav Vart håller ni till? Jag håller förgäves på att annonsera efter en medryttare till ett av våra varmblod som behöver ridtränas.. men vart...
Svar
12
· Visningar
1 141
Senast: dolphinsmile
·
Z
Trav Hej! Jag sköter ett ponnytrav sto som jag tränar och tävlar med. I våras såg hon helt ok musklad ut. Under sommaren fick hon en...
Svar
4
· Visningar
977
Senast: Zebranie
·
Trav Jag har stött på några travmänniskor häromkring som säger att framknän på travare är extra utsatta - att många travare får problem i...
Svar
11
· Visningar
4 175
Senast: molle2
·
S
Trav Hej jag har en fråga ungeför hur mycket kännar man på att jobba med trav?
Svar
10
· Visningar
1 043
·
R
Trav Jaha, nu har det blivit fredag igen och det är hög tid att finna veckans spik! ************************* *************************...
Svar
2
· Visningar
1 054
Senast: sandriie
·
S
Trav Såg en kusk häromdagen som fått böter för oljud under lopp. Exakt vad innebär det och var går gränsen?
Svar
8
· Visningar
1 239
Senast: Red Mile
·
D
Trav Jag vill veta allt om hur ni ridtränar era travhästar och om ni gör det? Hur lägger ni upp det? Hur ofta, hur hårt, på vilket sätt...
2
Svar
20
· Visningar
2 263
Senast: ponnylollo
·
Trav Om ni hade en häst som ni visste var för rak i kotorna fram (där även syskonen är det) och som har för veka kotor för trav, skulle ni...
Svar
6
· Visningar
1 039
Senast: Netted
·
N
Trav Vad ska en bra montè häst ha för "egenskaper"?
Svar
10
· Visningar
1 357
Senast: Montéryttare
·
Trav Är lite nyfiken på vad ni som jobbar som hästskötare i travstall tjänar ungefär? Är lite sugen på att söka nytt jobb men vet inte vad...
Svar
9
· Visningar
1 439
·
Trav Hur ser det här schemat ut för en häst under uppträning, verkar det OK vad gäller träningsmängd och frekvens? Det gäller en 5-åring...
Svar
1
· Visningar
921
Senast: Zandrah
·
D
Trav Farsdag är antågande och jag hade tänkt att bjuda min kära far på någon sort travresa eller evenemangsliknande. Därför frågar jag er om...
Svar
12
· Visningar
3 110
Senast: Petronilla
·
Trav Har lånat lite nya & fräscha böcker på biblioteket. Där står att tuppspatt är ett diskvalificerande fel inom travet, ni som är mer...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: Snurrfian
·
Trav Ursäkta för en dum fråga.. Men kan någon förklara för mej exakt vart statlinjen egentligen är???:cry:
Svar
3
· Visningar
957
Senast: bazz
·
Trav något jag funderat på ett tag och ær en uppfattning som jag inte vet varifrån jag fått. Skulle gærna vilja veta om det generellt ær så...
Svar
7
· Visningar
1 001
Senast: solros
·
Trav Var idag o tittade på nykomlingen och han var jäkligt fin :love: God storlek och väldigt fint huvud med kloka trygga ögon. Men en...
Svar
10
· Visningar
1 213
Senast: martha
·
Trav Ja då satt man här med ytterligare ett problem på halsen. Startpållan behandlas för korsförlamning. :( Dags för omläggning av...
Svar
2
· Visningar
1 180
Senast: solros
·
Trav var igår inne på B*d*rmans.. såg en fin montésadel. Minns inte märket. En fransk sadel, brun. väldigt mjuk och fin. Någon som vet vilken...
Svar
10
· Visningar
954
Senast: Ballerina
·
Trav Glöm nu inte detta i helgen. Här finner vi bla Glidemaster, Global Glide, Chocolatier, Matchstick Man mfl. Det är hästar som verkligen...
2
Svar
26
· Visningar
1 922
Senast: Gammeln
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar