Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav för ca 15år sedan, går det att hitta? eller resultat för ca 5år sedan?
Svar
1
· Visningar
685
Senast: linneaforss
·
Trav Är det någon som vet om lånekuskar tar provision i premielopp? De kör ju egentligen in pengar till skillnad från kvallopp, men ändå är...
Svar
2
· Visningar
1 367
Senast: Indyhope
·
Trav Får man använda ridbett vid travtävlingar? Eller måste det vara ett travbett? /En som nyss tagit licens ;) :rofl:
Svar
7
· Visningar
1 334
Senast: Zandrah
·
Trav Hallå alla travmänniskor! Vi ska ha nått som kallas 'Jälladagen' imorgon på skolan. Då får släkt folk komma och titta. Då ska vi...
Svar
5
· Visningar
2 516
Senast: gladys
·
Trav Behövs det, eller får man starta i montélopp utan kval? Någon som vet vad som gäller? Även Norge, om någon vet...
Svar
3
· Visningar
752
Senast: oki
·
Trav Finns det någon fransk motsvarighet till travsport.se där man kan söka på olika hästar, se deras resulat och avkommor? Mina franska...
Svar
4
· Visningar
2 839
Senast: Salandge
·
  • Låst
Trav utan licens o me avskriven häst, VART kan man hitta d!? Letat överallt o hittar inget...:cry: Vill ju gärna starta min...nån som vet...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: ameo
·
Trav hur gör ni för att få era hästar uthålliga? Hur tränar ni sista veckan inför en start? alltid kul att bolla lite idéer angående...
Svar
4
· Visningar
1 438
·
H
Trav Har köpt ett 2-årigt sto, anmäld till Bredeers för 2-3-4-åringar.. Nån inbetalning jag ska göra, eller..?! Siktar främst på 4-års...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: happyjoy
·
Trav Jaa då var det bara en och en halv timme kvar tills man ska åka då. Åka till banan där man ska köra sitt första riktiga lopp :crazy: jag...
Svar
12
· Visningar
1 063
Senast: ghost
·
E
Trav Vet inte redigt var jag har hört de men är de så att de är bara stora hästar som passar till monte? Min häst är nämligen ca 155 och de...
2
Svar
25
· Visningar
2 265
·
J
Trav Har sett på atg:s hemsida när man söker info om travhästar att det på många hästar står "exporterad till malta"..varför exporteras dom...
2
Svar
32
· Visningar
4 667
Senast: aaplockplack
·
Trav Har ett par frågor vad gäller "uppkörningarna" som krävs för att ta körlicens. För det första, deltar man i valfritt ordinarie...
Svar
10
· Visningar
1 250
Senast: Fnobby
·
L
Trav Kollar på 4an och såg nyss att kusken tog tömmen och piskan och stoppade in den innanför svansen på hästen och den började galopepra...
Svar
15
· Visningar
1 605
Senast: Gabbi
·
Trav Jag har en tvåårig hingst som jag inte tror blir alltför grov och han blir nog ca 155cm i mankhöjd. Nu har jag chans att köpa en Gerald...
Svar
1
· Visningar
1 063
Senast: Copydrew
·
Trav någon som vet vad årsavgiften för en körlicens är?
Svar
9
· Visningar
1 049
Senast: Raggaren
·
R
Trav Hur är det med kostnader kring användandet av hyrkusk? Att de debiterar procent på inkörda pengar är mig bekant, likaså att somliga tar...
Svar
2
· Visningar
1 533
Senast: ghost
·
Trav vad heter den sidan man kan gå in på för att söka bilder på travhästar? alltså bilder på alla travhästar som presterat något. kom inte...
Svar
8
· Visningar
9 211
Senast: Idrus
·
I
Trav Varför värmer ni upp hästarna så mycket före löp gemfört med gallophästarna? Vad är det i anatomin som gör att det blir en sådan skilland?
Svar
16
· Visningar
1 597
Senast: Highmountain
·
Trav Jaja, kanske lite väl negativt att prata om vintermörker en sån vacker dag som denna. Men det kommer ju närmare med stormsteg, i alla...
Svar
11
· Visningar
1 238
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka