Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Nån som vet var jag kan hitta listan med alla karensbestämmelser?
Svar
5
· Visningar
848
Senast: Skaune
·
B
Trav Nu när de flesta trådarna har försvunnit så kunde jag kanske muntra upp er med bilder på våra två små (inte så jättesmå längre)...
2
Svar
35
· Visningar
2 762
Senast: martha
·
Trav Hallå där alla! Vad kul att forumet äntligen är tillbaka på fötter igen :) Tänkte höra med er som har starthästar... Hur många...
2
Svar
21
· Visningar
4 086
Senast: jessan82
·
Trav någon liten montéryttare här som använder en sådan? skulle gärna vilja veta vart man köper dom och hur dom ser ut..? Jag väger...
Svar
16
· Visningar
1 526
Senast: jessan82
·
Trav Undrar litegrand hur stor skillnad det gör på en häst inom travet. Om man säger en hingst, som inte fått det att stämma riktigt. Om...
Svar
6
· Visningar
1 352
Senast: radi2
·
M
Trav Hej! jag har en liten fundering.. vad tar ni i avgift när ni rider ett tex montélöp? ex.. 150 uppsittning o 10% på insprungna pengar
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 274
Senast: Ballerina
·
Trav jag antar att det här kanske är en jättesvår fråga att generalisera, men jag provar ändå. Har tänkt börja spara pengar för att om två år...
Svar
13
· Visningar
1 331
Senast: Snazzy_Millie
·
Trav Ni som har modifierat galoppsadlar för att sedan kunna ha dem till monté. Hur har ni gjort, är det någon som har en bild? Och vad...
Svar
10
· Visningar
1 143
Senast: Skaune
·
K
Trav Funderar lite, vår "dam" ligger på 120 i puls efter 2000 meter i 1,22 tempo, 100 efter 5 minuter och fortfarande 100 efter 15. Hon...
Svar
12
· Visningar
1 447
Senast: ghost
·
H
Trav ..är borta..! Förlorade i "intet".. Nåväl..bara att börja om på en ny tråd, som sömmerskan sa. Ha ha.. Fråga : Lite "stissig"...
Svar
6
· Visningar
914
Senast: solros
·
C
Trav ska tävla i morgon och planerar att köpa lite ny trav utrusting . här är ponny jag ska tävla :love: funderar på...
Svar
5
· Visningar
1 010
Senast: _camill_a
·
Trav ni som rider monté, vad har ni för sadel? (visa gärna bild) hur mkt väger den ungefär? Varför har du valt att rida i just den?
Svar
6
· Visningar
1 797
Senast: movgli
·
Trav Fattades en del trådar här nu:crazy: .
2
Svar
20
· Visningar
1 812
Senast: oki
·
E
Trav vad tycker ni ska man galoppträna och/eller hoppträna sin häst? Hoppning kanske skulle va bra för smidigheten plus att hästen då får...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: juvelen
·
S
Trav hello :) skulle vara intresserad av att höra av er som jobbar som hästskötare hur mycket ni jobbar i veckan -ungefär:smirk: hur många...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: Fnobby
·
A
Trav Vilken häst! :bow: :bow: Nytt världsrekord idag!
2
Svar
31
· Visningar
3 148
Senast: Red Mile
·
Trav vad kör ni hästar med för balans i lopp? skor, skydd osv.. och varför har ni just så? skriv gärna vilket bett ni använder oxå..
Svar
12
· Visningar
1 922
Senast: Ballerina
·
E
Trav Jag har ett varmblod vid namn Vicky Finbo jag köpte henne för bar några veckor sen.. Hon har sprungit på travet så hon är ju in körd...
Svar
7
· Visningar
1 114
Senast: Ewe J
·
Trav Var det någon som var på kalmartravet idag.och såg provloppet??
Svar
4
· Visningar
952
Senast: zilla
·
M
Trav Nu har jag på åtminstone 2 ställen läst att tömmarna ska ligga under nackremmen på bröstan vid körning. Varför då? :confused: Man lägger...
Svar
12
· Visningar
1 556
Senast: PÄMMI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka