Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Trav Jaha, Sprintermästaren är över. Vi bockar och bugar för Fantasy Broline och för Flicka Kronos. :bow: Så nu står snart...
2
Svar
34
· Visningar
2 153
Senast: PÄMMI
·
A
Trav Hejsan! Är doldis på det här forumet, men har spanat omkring under många år. Vem är då jag? Jessica heter jag, 21 år från Åland. Har...
Svar
10
· Visningar
1 215
Senast: oki
·
Trav Hej! Pratade just med tränaren till en av mina hästar och hon berättade att hästen inte känts nå bra i dagens tilltänkta snabbjobb...
Svar
18
· Visningar
1 167
Senast: Zandrah
·
B
Trav idag anmälde jag till kvalet :crazy: Så nu får jag gå och tugga på fingrarna tills det är över...:angel: och nej...tro inte att jag...
Svar
13
· Visningar
1 142
Senast: bulan
·
Trav Nån som varit där och startat? Hur är banan? Såg på resultatlistorna därifrån att loppen vanns på 21-24 tider ..........Vad är haken?Fel...
2
Svar
23
· Visningar
5 442
Senast: Djurjouren
·
T
Trav Hur många dagar vill ni ha emellan starterna till era hästar och hur tränar ni emellan starterna. Har själv min första travhäst som ska...
Svar
3
· Visningar
2 309
Senast: Konie
·
L
Trav Anmälningar till karlshamn i morgon, Prop. 9. Montélopp Högst 220.000 kr. Hästarna intas i poängordning och häst med lägst...
Svar
6
· Visningar
926
Senast: lie
·
N
Trav Någon som vet vad en B-tränare tar i dygnsavgift för att träna andras hästar. 180-225 kr/dag +moms har jag en uppgift på. Vad vet ni ang...
Svar
10
· Visningar
2 297
Senast: nilsa
·
Trav Hallå alla! Jag är en tjej på 26 år som är ny på detta forum. Jag är väldigt intresserad av trav och är själv andelsägare i två...
Svar
6
· Visningar
1 792
Senast: Nikkis
·
M
Trav Någon som vet vad som hänt??? http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?menuID=1&dayID=2&banID=07&infoID=22738&infoTyp=nyhet
2
Svar
38
· Visningar
2 497
Trav Under över alla under. Jag som är typ montemotståndare nummer 1 har kvalat in min snällaste häst för att kunna ta licens på honom. Det...
Svar
11
· Visningar
2 044
Senast: Ballerina
·
Trav Hej Nu har jag ytterligare en montéfråga... Hur skolade vill en montéryttare ha hästen i loppet? Hur reglerbar vill man att den ska...
Svar
8
· Visningar
967
·
Trav Har blivit med kallblods travare, och funderade nu hur jag ska ha honom i vinter. Är det ok att han är ute från 07,00 till ca22,00...
Svar
3
· Visningar
711
Senast: minternet
·
Trav Någon som ska på trav på Solänget ikväll? Det går ett ponnylopp där som min lilla ponny som är utlämnad till fodervärd ska gå i. Om...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: Jamtland
·
Trav vad har ni för ställning bak på transporten när ni kör era sulkysar samtidigt som hästen? Hur fäster man på den? Måste den skruvas på?
Svar
12
· Visningar
1 218
Senast: jari
·
M
Trav ja.. då va de anmält igen å me kom vi för en gång skull ;) start på arvika på tisdag spår 3 bakom bilen å ett stolopp så på förhand så...
Svar
1
· Visningar
733
·
N
Trav Någon av er som vet hur man skulle kunna starta en insamling av några kronor för att kunna rädda kvar sin häst som man ev håller på att...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 886
Senast: nilsa
·
C
Trav Någon som vet om/när Bjöärnvalla har lopp? Även om ni har andra småbanor att rekomendera...
Svar
3
· Visningar
1 416
Senast: AnnaJue
·
Trav Har en travhäst som för 1,5 år sedan började fuska lite med travet. Kollades upp av olika veterinärer som sprutade kotor och knän fram...
Svar
10
· Visningar
806
Senast: jari
·
M
Trav nu blev de ingen resa till usa för conny.. va tycker ni om de?? visst de ä ju ett minne för livet men åka tvärs över atlanten med en...
Svar
7
· Visningar
831
Senast: Trygg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka