Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Trav Någon som går ut nian i vår och ska söka till Travgymnasiet Wången. Jag ska! I såfall säg t:smirk: ;) ill
2 3
Svar
41
· Visningar
3 404
Senast: Bodbäckspålle
·
Trav Ni som läste min tråd angående min första start, har precis kommit hem nu allt gick super bra, hästen gick en jätte bra tid och var...
Svar
9
· Visningar
884
Trav Vilken hingst var det som ofta gav avkommor som inte hade något tagel på svansen? Han själv hade inte heller nått vad jag kan minnas
Svar
5
· Visningar
871
Senast: martha
·
Trav Efter att många trådar som handlat om muskler från början haft en tendens att även glida över på ämnet exteriören skapar jag nu en tråd...
8 9 10
Svar
183
· Visningar
17 201
Senast: ghost
·
Trav Enligt travnet.se ska Jag de Bellouet varit dopad under elitloppet. Vad ska kretsen kring hästen skylla på nu?:mad:
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 729
Senast: Red Mile
·
R
Trav Någon som ska upp till Midnattstravet på Dannero imorrn, söndag alltså ? :D Jag funderar på det .. men vet inte riktigt hur jag ska...
2
Svar
20
· Visningar
1 516
Senast: Zuzzi
·
E
Trav * oj det blev visst nästen en roman, förlåt * Vår familj har sedan jag var liten pysslat med uppfödning och tävling av travhästar i...
2
Svar
20
· Visningar
1 803
Senast: Trygg
·
I
Trav Har flera gånger den senaste tiden fått höra hur viktigt det är att "kunna läsa propparna" (propositionerna, inte urryckarna :p ). Men...
Svar
8
· Visningar
1 166
Senast: cämela
·
S
Trav http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?infoID=22384&infoTyp=nyhet Tycker att det har hänt rätt många hästar under de sista...
Svar
19
· Visningar
2 320
Senast: gladys
·
Trav Kom att tänka på detta då jag såg förstasidans nyhet från ATG. Det var kanske ett år sen (??) som en häst (valack eller hingst) dog på...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: littlecuteme
·
Trav Inte spår sju, första loppet jag kör och så får jag spår sju. Jag kommer bli heeelt bortlurad, sexan kommer lura skiten ur mig, jag är...
Svar
12
· Visningar
1 183
Senast: jari
·
A
Trav Vad är maxåldern för att få tävla i ponnytrav?
2 3
Svar
44
· Visningar
4 671
L
Trav Fy fan, sånna här dagar ångrar man att kan ens gick ur sängen.. Kan ju ta de från början...Dagen flyter på hyffsat tills jag och anders...
Svar
10
· Visningar
1 199
Senast: UnderOath
·
U
Trav Eller finns det helt enkelt inte ett enda lopp för gröna russ i mellansverige ? :mad:
Svar
19
· Visningar
1 161
Senast: MinAthos
·
R
Trav Känner en tjej som har ett bakrädd russto .. som jag har börjat pysslat med lite smått. Började med lite NH, hon har fattat vad det går...
Svar
19
· Visningar
1 086
Senast: Rigolette
·
Trav Hur långt innan start får man veta om man kommer med i loppet man anmält till ?? /Cetzy
Svar
3
· Visningar
849
Senast: EmmaSH
·
C
Trav Hej! Hur gör ni med era tävlingshästar, går de ute på sommarbete? Dygnet runt? Skriv och berätta! Jag har för första gången släppt...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 820
S
Trav Hur vill ni att bringan ska se ut på era hästar?? Jag har alltid velat ha ganska breda bringor på mina hästar men så fick jag av nån...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 871
Senast: Nominous
·
Trav Min 4-åring har börjat att få skav av sidostängerna, har nån någon bra ide` på att förhindra detta? Han behöver lite hjälp av...
Svar
10
· Visningar
892
Senast: milian
·
M
Trav Hej! Jag är en fullkomlig novis på trav men har i sommar satts inför uppiften att köra en liten shettis. Hon är snäll och väluppfostrad...
Svar
4
· Visningar
3 044
Senast: Mestur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur