Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Q
Trav Hej! Jag har stött på ett finskt ord, direkt översatt" sparkrem", vars svenska motsvarighet jag inte vet (än?). Jag översätter ett...
Svar
3
· Visningar
1 385
Senast: quiora
·
B
Trav ja ni ser ju vad jag är ute efter :crazy: . Hästen ifråga är inte inkörd med slaggjord och har mig veterligen aldrig haft en på sig...
Svar
15
· Visningar
1 870
Senast: Lillaloppan
·
Trav Jag har precis köpt mig en kallblods travare! Visserligen bara ett föl än så länge.. Jag har alltid hållt på med ridning så det ska bli...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 691
Senast: Sissan
·
Trav Nu skulle jag vilja ha klarhet i en sak... OM banveterinären ser att en häst går orent (är mer eller mindre halt) vid defileringen...
Svar
9
· Visningar
997
Senast: Nominous
·
H
Trav Min lilla pojk var med på Bygdetrav igår..gick 1.18,5/2140 m.. Inte så man flyger i taket, precis.. Men med tanke på att han haft...
Svar
4
· Visningar
802
Senast: happyjoy
·
Trav hamnade i en vadslagning under midsommar, och söker nu febrilt efter belägg för min sida för att kamma hem vinsten det jag söker är...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Indyhope
·
A
Trav Hej hej Jag har köpt en travare på sju år. Har låtit han gå på bete nu i tre månader bara för att låta vila upp sig pga av att han var...
Svar
8
· Visningar
1 091
Senast: Tessie
·
P
Trav Hej! Finns det några bra sidor om Monté? Hur man ska gå till väga för att kunna lösa en licens.. Tacksam för tips!
Svar
2
· Visningar
1 496
Senast: Tessie
·
L
Trav Ska starta på torsdag i ett montelopp och eftersom jag inte väger så mkt så får jag ha 10 kg i min viktvojlok:crazy: Har montesadel nu...
Svar
5
· Visningar
836
Senast: lie
·
Trav Ok, fram med bookmakertalangerna nu när det är nytt år! :D Vem vinner Elitloppet 2006?
10 11 12
Svar
237
· Visningar
16 010
Senast: gladys
·
R
Trav Vad tror ni om honom ? Fel på honom ? Är han less ? Han har ju galopperat i sina 5 senaste starter .. (tror jag det var), sist (idag) på...
Svar
16
· Visningar
1 254
Senast: brageh
·
F
Trav Hur funkar det här med leasing egentligen? Jag blev erbjuden att sälja mitt sto idag.. avböjde direkt då frågan kom lite hastigt på...
Svar
11
· Visningar
1 396
Senast: babsan
·
  • Låst
Trav O Lets Go med Se vidare www.travnet.se Alltså hur kan man? Man måste ju fatta att mna åker dit eller? Undrar vem som får skulden nu...
Svar
12
· Visningar
1 187
Senast: ameo
·
M
Trav Någon som ska till solvalla i dag den 21/6? Eller någon som känner någon med häst till start kanske? :)
Svar
2
· Visningar
778
Senast: AnnaJue
·
L
Trav Kan ett par vikter/viktfästen få min ponny att länga på steget/ få bättre travsteg?
Svar
15
· Visningar
1 121
Senast: ghost
·
L
Trav Visst är det 18 för att få ta ut sin licens och börja tävla i vanliga sulkylopp? Men kan man kanske få dispeans att börja tidigare.? För...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: solros
·
Trav Vem vann monté SM för russ förra året och hur fort gick det??
Svar
1
· Visningar
670
Senast: AnnaJue
·
K
Trav Ska köpa travdress (hästägarfärger). Var gör jag det bäst och till ett hyggligt pris? Köpte av Breezy (?) förra gången...
Svar
9
· Visningar
5 848
Senast: Konie
·
Trav Hej! Hur sätter man fast sulkyn på transporten? Vart får man tag på de "hakarna" & vad kallas de? Tacksam för svar! :bump:
Svar
2
· Visningar
998
Senast: linneaforss
·
Z
Trav Vad andvänds spärrgrimman till :confused: har funderat länge.. :-p
Svar
13
· Visningar
2 400