Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hej, Det här brukar vara ett forum där man får snabba och kunniga svar. Min häst betedde sig som en maniac idag när jag skulle köra...
2
Svar
24
· Visningar
2 667
Senast: Nominous
·
T
Trav Hej jag har precis plockat ut min montélicens men har lite problem att hitta blyvikter. har en viktvojlock men vet inte var jag ska...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: lie
·
C
Trav :crazy: Jag blir tokig på min nya vagn. Jag har satt på egna qh-fästen, eller jag har fått hjälp att göra det men det är så mkt ljud...
Svar
7
· Visningar
968
Senast: coolcase
·
Trav Margareta Wallenius-Kleberg uttalade sig om att hennes pappa hade arbetat hårt för att en matlapp skulle räcka till en månads...
Svar
6
· Visningar
966
Senast: solros
·
Trav Vi (eller rättare sagt ni som kan) diskuterar och delar med er i den andra tråden om hur den "perfekta" travhästen ska se ut rent...
Svar
10
· Visningar
1 025
L
Trav Undrar vad det kostar att plocka ut sin B-tränarlicens och ifall den håller ett kalenderår eller ett år från det man betalar den...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: nilema
·
Trav Jag skulle tycka det var kul att veta namnen på era Penningmaskiner :angel: Jag har ju begåvats med så kort minne, att jag hela tiden...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
12 081
Senast: jesse
·
L
Trav De va så här att pappa var ute hos en travtränare som vi har häst hos och så kom en annan travtränare dit för de skulle åka till...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 796
Senast: Thewebwolf
·
F
Trav Har jag fattat helt fel eller vad? Hörde häromdagen några som pratade om lite problem runt amatör-körlicens. Så här trodde jag det...
2
Svar
21
· Visningar
2 836
V
Trav Hur många är det som försörjer sig som travtränare/uppfödare? Ni som har travhästar i träning och inte har det som heltidsarbete, vad...
Svar
11
· Visningar
2 008
Senast: Visa
·
N
Trav "Apachen" har gjort sin sista start i karriären! Efter loppet på Sundbyholm den 25/5 , bestämde jag & min fru att våran stora...
Svar
11
· Visningar
1 107
Senast: NinasApache
·
Trav Vilken otrolig insats, hon är helt outstanding. Hon slutar aldrig att överraska denna otroliga häst :love: trodde aldrig hon skulle...
Svar
15
· Visningar
1 307
L
Trav Vad hade ni gjort om ni hade haft en häst som kortar av baksteget när han springer?
Svar
15
· Visningar
3 062
Senast: Gazania
·
Trav Jag kommer att starta på lite alla möjliga banor nu i sommar för jag tycker att det är kul att resa :-). Jag undrar om nån vet var man...
Svar
4
· Visningar
1 590
Trav Hur säger ni? Eftersom jag alltid brukar blanda ihop begreppen (verkar inte vara den enda heller med tanke på hur många gånger jag hört...
Svar
1
· Visningar
2 167
Senast: zilla
·
Trav Finns d något lopp för travare som blivit ridhästar? Alltså som e avskrivna från STC... skulle gärna vilja starta me min men då hon e...
Svar
11
· Visningar
1 032
Senast: nilema
·
Trav Hej hej! Nu är det så att jag letar paddar till min häst. Jag har bara sett dessa speciella paddar i travstall.. Jag tycker dom är så...
Svar
10
· Visningar
1 205
Senast: Pubriacones
·
S
Trav Vet at Jag de Bellouet noen ganger går med en spesiell checkreim, kan noen fortelle meg hvordan den virker? Hvorfor brukes den...
Svar
1
· Visningar
825
Senast: Nominous
·
Trav Nu är Cetzy nyfiken hur många hästar har ni i träning ? Är ni tränare själv ? Är de hos tränare? Tränar ni för annat än trav ...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 060
Senast: månFare
·
Trav Hej Vad finns det för regler om bett när det gäller travlopp och monté. Får man ha avd man vill eller finns det olika bestämmelser? Kan...
Svar
4
· Visningar
1 190
Senast: Skaune
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka