Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Kollade lite på elitauktionen igårr via nätet. Tyckte det blev bra betalt för många hästar.Och de som ropades åter fick inga skambud...
Svar
10
· Visningar
1 039
Senast: lie
·
A
Trav Hej! Nu är jag här med mina underliga ponnytravsutrustnings-frågor igen! (Puh! Långt ord) Skygglappar till ponny-Inte hel/halvstängt...
Svar
6
· Visningar
960
Senast: AK47Kalashnikov
·
D
Trav Har letat på nätet men inte hittat utan bara hela läder. Min full är för stor för hästen
Svar
5
· Visningar
789
Senast: ameo
·
Trav Är han inte helt otrolig Max Flukt?? Han vann igen, trots att han inte sprungit några större lopp på länge! :bow: Inte nog med det så...
Svar
5
· Visningar
972
Senast: Lillknoddas
·
C
Trav Jag tog förra sommaren montélicens men har inte löst ut den pga att jag inte haft häst och tid. Hur länge kan jag vänta med att ta ut...
Svar
1
· Visningar
679
Senast: kotten
·
Trav Nu är det klart, elitloppet är slut för i år. Hur känns det. Blev de som ni förväntat er. Besviken eller nöjd?
Svar
16
· Visningar
1 318
Senast: Konie
·
Trav Vad ligger era hästar på i puls efter ett lopp?
Svar
12
· Visningar
4 082
Senast: Fnobby
·
Trav Har inte så mycket erfarenhet av stänkrädda hästar så jag tänkte höra med er om era ideer. Min 4-åring har startat ett antal gånger och...
Svar
9
· Visningar
3 703
Senast: milian
·
Trav Halloj. Skulle någon kunna meddela mig exakta tider elitloppssöndagen, dvs när grindarna öppnas, när värmningarna öppnas osv. Hittade...
Svar
1
· Visningar
1 590
Senast: roslagen
·
Trav Är nästan helt ny på det här med trav, men sen en vän till mig har tagit monté & amatörtränarlicens så har jag glidit in mer och mer i...
Svar
15
· Visningar
1 370
Senast: Nebraska
·
Trav Jag är ju "ridhästmänniska" som hittat travsporten i och med mitt nya jobb. Det är verkligen spännande med trav. "Gubbarna" vill nu...
Svar
5
· Visningar
849
Senast: Snurrfian
·
Trav Åh nu ska ju Victory Tilly till Solvalla under Elitloppshelgen, och jag sa till mig själv att då SKA jag dit. Men jag vet inte hur...
Svar
9
· Visningar
1 606
Senast: lindaplutt
·
Trav Osäker på stavningen men latis, nått medel som tydligen är förbjudet i sverige men används flitigt i tex USA?
Svar
9
· Visningar
1 359
Senast: babsan
·
F
Trav Var inne på en webshop för ett bra tag sedan där de sålde travutrustning. Där hade de en stång man kunde sätta mellan hjulen på vagnen...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: Fjunet
·
L
Trav Hej!! har någon nån aning om var jag kan få tag på en viktvojlock???? håller på med distans.. mvh. Gunnel..
Svar
1
· Visningar
757
Senast: spunken
·
Trav Är intresserad av att veta varför vissa hästar går barfota i loppen. Tränas de med skor och körs enbart barfota i loppen? Hur håller...
Svar
17
· Visningar
2 372
Senast: Djurjouren
·
Trav Har frågat många men ingen verkar veta. Bett
Svar
18
· Visningar
1 157
Senast: Djurjouren
·
B
Trav Har en travhäst som "felbelastar" sitt högra bakben. Problemet ligger i att han springer och sticker höger bak litegrann samt att han...
Svar
12
· Visningar
2 411
Senast: milian
·
Trav Jag är nybörjare och behöver hjälp med upplägget. Vi har tagit det lugnt. Tömkörde och gjorde andra övningar från marken samt...
Svar
2
· Visningar
952
Senast: prinsus_
·
Trav Har en liten ponnytravare som är "felkonstruerad" från födseln så hon är för tung fram (eller för lätt bak beroende på hur man ser det)...
2
Svar
27
· Visningar
2 596
Senast: lsz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar