Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Trav Oj oj oj vad nervös jag är! Första monteloppet blir det på tisdag:o Spår 10 fick vi!! :banana:
2
Svar
36
· Visningar
2 077
Trav Var finns han? Är han inte såld till USA??? På atg´s sida står det bara "export oklar"..:crazy:
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: Lillaloppan
·
L
Trav Hur är det egentligen? En del säger att sätter du på starkare bett på en häst som pullar så blir det värre och menar att det är bättre...
Svar
6
· Visningar
1 169
Senast: Montéryttare
·
L
Trav Om man är med i ett montelopp så får man ju nr vojl. att lägga under sadeln men hur ska man göra om man vill värma i sulky? Är det bara...
Svar
10
· Visningar
1 285
Senast: lexi
·
T
Trav ....men när räknas en travhäst som vuxen?
Svar
10
· Visningar
1 141
Senast: gladys
·
A
Trav Vad har ni gjort med dom? Vi har tömkört en gång och det gick lysande:banana: Vi har ingen brådska men det var bara kul å testa:)...
2
Svar
22
· Visningar
1 806
Senast: Abracadabra
·
E
Trav Har fått en häst av en gubbe, saken är den att jag inte fick något ägarbyte på plats, jag skickade det till honom så han bara skulle...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: nilema
·
M
Trav Vann rätt häst Kungapokalen 2006? :bump:
Svar
16
· Visningar
1 081
Senast: Maija
·
R
Trav eller någon på travforumet, det går lika bra.:D Hur ska jag göra, vad är det som krävs, för att min häst ska springa in 1miljon?
2
Svar
31
· Visningar
2 694
Senast: Rikkan
·
Trav Jag kommer befinna mig i Stockholm nästa helg,och typiskt nog kör Rättvik V75.Finns det någon förteckning över vart den finns Atg live i...
Svar
5
· Visningar
1 536
Senast: Red Mile
·
G
Trav Vi ska hyra en gård med hästar och allt! Hästarna är varmblodiga travare och jag vill veta vad dom presterat mm. tyvärr så har...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Grållens vän
·
Trav Ska åka och titta på en, förhoppningsvis, blivande trav och monte stjärna. Vill ha alla tips jag kan få vad jag ska kolla extra noga på...
Svar
14
· Visningar
1 222
Senast: satanic
·
P
Trav Klicka här! SPORT/STOCKHOLM Publicerad: 2006-03-29 20:27 En otäck olycka inträffade under onsdagskvällens travtävlingar på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 808
Senast: just_kill_me
·
L
Trav Kan man göra något för att få en häst att bredda bättre med bakbenen när den springer?
2
Svar
36
· Visningar
5 974
Senast: Lilla Lina
·
H
Trav Kan ju börja med att klarlägga att jag inte kan någonting om travsporten... :smirk: Men jag började fundera för ett par dagar sedan när...
Svar
1
· Visningar
839
Senast: Nominous
·
Trav På 90-talet någon gång blev ju Fortunan förbjuden efter ett antal incidenter då sulkyn gått sönder. Vad hände? Slutade Fortuna att...
Svar
7
· Visningar
1 000
Senast: solros
·
L
Trav Om ni har en ostartad häst - när tycker ni att den är startklar? Vad ska den ha presterat i träningen då när ni känner att det är dags...
Svar
5
· Visningar
877
Senast: solros
·
Trav Alltså..här har ni en fin en. Jag trodde jänkaren hette RÖKTA ÄLGEN! Det åter ju så när man säger det. Vidrigt namn på en häst tänkte jag.
Svar
5
· Visningar
924
Senast: Gabbi
·
Trav Någon som har några erfarenheter av den selen och vill dela med sig? Prisvärt eller ej?
Svar
17
· Visningar
2 129
Senast: Riley
·
M
Trav http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?menuID=1&dayID=2&banID=03&infoID=21743&infoTyp=nyhet :bump: :banana: :bump...
Svar
18
· Visningar
1 448
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp