Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Trav Är inte det här ett exempel på svartträning (annons hittad på Internet)?? Eller är det ok att man gör så?
2 3
Svar
42
· Visningar
3 815
Senast: cämela
·
Trav det gäller väl bara travtävlingar eller???
Svar
10
· Visningar
1 301
Senast: Mysaan
·
R
Trav Ponnyn blev tydligen rapporterad i söndags och belagd med starförbud 6dgr + friskintyg, men jag fattar inte riktigt. Det stog...
Svar
4
· Visningar
945
Senast: solros
·
F
Trav Alltså hästens ben;) Kyler, lindar, linimentar? Och vad har dom gjort där ni har jobbat? Min chef tycker det är onödigt med...
Svar
17
· Visningar
2 151
Senast: Actrhiraz
·
O
Trav Hej, vet inte om tråden ligger rätt. Jag har fått ägarbytespapprena till min travare där det står att kostnaden är 525 kr. Kommer det en...
Svar
9
· Visningar
945
Senast: månFare
·
B
Trav Hej. Hemma i travstallet där jag jobbar, har vi en hingst med jätteärriga karleder bak. ägaren av stallet påstår att han aldrig kommer...
Svar
8
· Visningar
1 228
Senast: Breakdown
·
Trav På V75-4 var det en häst som hoppade tidigt (såg inte vad det var för nån). Låg tredje invändigt, och kusken kunde inte ta ner hästen...
Svar
18
· Visningar
1 386
Senast: Jamtland
·
M
Trav 'Hej! jag har en liten fundering.. om man vill använda en huvudstång när man rider hur fäster ni den i montésadeln som?? /Madde*
Svar
4
· Visningar
1 077
Senast: kotten
·
O
Trav Hur tränar jag en otränade travare för monté? Är det svårt att ta licens? Vad kostar det på ett ungefär att låta någon annan rida åt en...
Svar
2
· Visningar
821
·
Trav Någon som vet var man kan få tag på begagnade delar till exempelvis vagnar och selar? Har försökt på närmsta travshop, men de hade inte...
Svar
7
· Visningar
1 064
·
Trav Är lite intresserad av detta med Monté... Finns det bara för varmblod eller finns det också kallblodsmonté? Krävs det att ryttaren...
Svar
4
· Visningar
803
Senast: Montéryttare
·
Trav Hm, inte riktigt min inriktning men provar ändå, fest är ju aldrig fel oavsett gren :angel: En kompis berättade om en stor fest som...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: roslagen
·
N
Trav Vad mycket man skall vara med om! Vi har haft häst i proffsträning ett tag. Vi fick inte bestämma ett smack, blev aldrig rådfrågade om...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 649
Senast: Lazio
·
S
Trav Vet någon om det finns någon "snabb" kurs att gå? Har inte tid att avsätta flera veckor på att gå B tränar kursen (vet att det bara är 1...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: sessna
·
C
Trav Hur skulle ni göra? Dagen efter hårdare träning, banjobb eller lopp, så visar er häst hälta. Vad gör ni? Hur gör ni? Skulle...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: Djurjouren
·
Trav de e kul att jämföra dom små liven hur långt var och en har kommit än så länge :love: hur långt har ni kommit än med era tvååringar...
2
Svar
37
· Visningar
2 908
Senast: oki
·
Trav Vem är det som har skrivit "de där" låtarna om Scarlet, Copiad, Conny Nobell, Zoogin mfl ..??
Svar
2
· Visningar
1 294
Senast: Lazio
·
M
Trav Blir så arg. För ett år sen började en viss åring köras in.... den visade sig ha ett antal skruvar lösa o skulle alltid hem... den...
Svar
4
· Visningar
1 489
Senast: Grållens vän
·
Trav då gäller de, idag har jag teoriprovet för licensen (kör)...är så nervös..så alla, var snälla och hål tummarna för mig klockan 19,00 i...
Svar
6
· Visningar
861
Senast: bazz
·
P
Trav Nån som kvalat, vet nåt om tidsschemat, banketten på kvällen el bara kan ge mig nr/mail el liknande t amatör förbundet?
Svar
13
· Visningar
985

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar