Svartträning?!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare LinusT
  • Startdatum Startdatum
Sv: Svartträning?!

Äkta svartträning är dom säkert intresserade av. Men om en amatör står som registrerad delägare hos STC, samt som företrädare för hästen, vad ska STC då kunna göra? Då följs ju reglementet, åtminstone officiellt. Vi har ju några relativt välkända proffessionella amatörer i det här landet, dom fortsätter då ostört sin verksamhet (trots ganska stora framgångar), som delägare på alla hästar på träningslistan.

Sv: Svartträning?!

men just den amatören som lagt ut det demn där annonsen kan väl ingen vettig själv lämna sin häst till? ;)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej Jag har studsat över flera annons senaste tiden som är på väldigt dårligt engelska, och sen från ofta konstiga herr namn som "Evan"...
Svar
5
· Visningar
1 638
Senast: Loons
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett bete jag hyr, jag står själv för gödning och betesputs (ca 2 ha). Tidigare i sommar sökte jag sällskap till min häst då...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 811
Senast: Görel
·
Ekonomi & Juridik Sitter ganska ofta och kollar på HästNet och liknande :D Inte för att jag ska köpa häst precis i morgon, men ändå, förhoppningsvis inom...
2
Svar
26
· Visningar
4 642
Övr. Hund Jag har en jättetrevlig 14månader hanhund som följer mig dygnet runt hemmavid som på jobbet och vi har aldrig haft några problem utan...
Svar
14
· Visningar
1 829

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka