Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Ska åka och kolla på en häst på söndag och kommer antagligen (om det inte finns något allvarligt och uppenbart fel på hästen) vara en...
Svar
6
· Visningar
838
Senast: jari
·
M
Trav hej.. är det någon är ute som vet var man kan få tag i körhjälm och de vita byxorna till det hyfsat pris.. var inne och kollade på...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: mizz
·
E
Trav Vet inte om denna tråd hamnar rätt nu. Men en snabb fråga bara; är det moms på b-licensavgiften? Håller på med deklaration i sista...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: somi
·
C
Trav Hej! Jag undrar vad ni har för erfarenhet av Hudik speedcart. Bra eller dålig? Har ni någon bättre speedcart att rekommendera...
Svar
9
· Visningar
2 566
Senast: cämela
·
Trav Kan inte alla monteryttare lägga ut bilder när ni rider? skulle vara kul och se :) sj har jag inga bilder på mig när jag rider monte...
2
Svar
27
· Visningar
3 404
Senast: Montéryttare
·
Trav Vilken är minsta "standardstorleken" på speedcardäck som det finns ekerskydd till? Jenny
Svar
1
· Visningar
729
Senast: ghost
·
M
  • Låst
Trav Då den kom upp i bildtråden kan vi väl ta upp det här! :) Vilken är din favoritryttare i sverige samt utomlands?
Svar
1
· Visningar
847
Senast: ameo
·
B
Trav Vilken sorg! Gidde palema ställer in skorna! tack för allt! M
Svar
2
· Visningar
821
B
Trav Det här blir lite långt och rörigt men vill verkligen ha era åsikter så snälla LÄS ;) Hur lång tid det tar för en häst att komma...
Svar
14
· Visningar
1 840
Senast: jari
·
M
Trav Någon som vet vad de olika käken är till för? Har bara använt mig av vanligt käk. men är nyfiken på de andra... Canadacheck...
Svar
7
· Visningar
4 102
Senast: Duff
·
L
Trav Hästen går super fint på vintern eller på banan men så fort det är lite småsten på en vanlig väg så blir han nickig och väldigt ömfotad...
Svar
3
· Visningar
1 165
Senast: Indyhope
·
Trav Vad innebär det att en unghäst är anmäld till breeders?
Svar
1
· Visningar
746
Senast: Nebraska
·
T
Trav Hej hej! Är det nån mer än jag som kör ponnytrav? :D
Svar
19
· Visningar
1 542
Senast: Kamomilla
·
Trav Finns det? och var kan man få tag på den i så fall? Sulky finns det?? Undrande!!
Svar
4
· Visningar
1 339
Senast: equitouch
·
L
Trav Har en häst som går rätt bra när man rider/kör jobb med honom, ska anmäla till ett montelopp som är snart men jag själv väger 48 kg, så...
Svar
5
· Visningar
1 041
S
Trav Nu känner jag mig lite jobbig som kommer med ännu fler dumma frågor, stå ut :D 1) Vad är "travsele storlek FS" för något? Misstänker...
Svar
10
· Visningar
1 121
Senast: Lazio
·
Trav Halllååå! Finns det några ponnytravare här på Buke som ska starta på måndag 17 April på Solvalla?? //J o Delta
2 3
Svar
46
· Visningar
2 466
Senast: linneaforss
·
Trav Spelar ni på hästar? Hur ofta och hur mycket brukar ni sattsa i så fall? Jag och en kompis spelade igår för en hundring, ingen av oss...
Svar
8
· Visningar
972
Senast: solros
·
Trav Ja, så står det i alla fall på ASVT:s hemsida. Kretsen kring hästen verkar var intresserade i alla fall. :bump: :banana: :bump...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: solros
·
Trav För ett par år sedan (2003 var det väl?!) kördes så kallade försäljningslopp på Mantorp. Har de lagt ner projektet eller vad hände?
Svar
5
· Visningar
1 085
Senast: Indyhope
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka