Ponnytravare 17 April/Solvalla

Sv: Ponnytravare 17 April/Solvalla

linneaforss skrev:
Vem kör du då? :)

Dali . han var dålig på valla men han hade nog en dålig dag för idag stack han me mig :P

Delta gick 2,21,3 på Solvalla 17/4

VINST IDAG !!! WIIIIEE!!!

2,18,8 - DUKTIG!! :bump:

Nupilot skrev:
Delta gick 2,21,3 på Solvalla 17/4

VINST IDAG !!! WIIIIEE!!!

2,18,8 - DUKTIG!! :bump:

Grattis! det va as bra gjort!! :) din häst kommer bli nånting!! :)

linneaforss skrev:
Grattis! det va as bra gjort!! :) din häst kommer bli nånting!! :)

Ja hon var så hi i i mla duktig :)
Min lilla flicka :) Jag trodde inte att hon skulle orka gå själv 2 varv :) Men jag blev motbevisad.

Ja hon såg himla fin ut! :) du ska va ruskigt stolt! :) Min gick 18 i värmningen...men sen så bytte vi till helständt til loppet vilket han inte alls gillade! han tvärstannade och slängde upp huvet hela tiden....blev irriterad och rädd när de kom upp nån häst breve honom...synd...annars hade vi nog kunnat bjuda er på lite motstånd! :D men men ja blev 6a i alla fall :)

jo tack jag märkte att han kastade sig, du tvärstannade I mig 2 gånger.. Så Delta fick stanna på bakbenen...

Men men, bättre lycka nästa gång.

Nupilot skrev:
jo tack jag märkte att han kastade sig, du tvärstannade I mig 2 gånger.. Så Delta fick stanna på bakbenen...

Men men, bättre lycka nästa gång.

Ja. Han vart jätte rädd när han hade helstängt.....jag kunde inte göra så mycket åt saken. dessutom så kastade sig 1an in i mej 2 gånger! Så det var ett enda kaos.

Liknande trådar

Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 036
Senast: Lycan
·
Hästvård Hej. Min snart 12 åriga ponny Aurora har fått artos i ett bakknä som inte gått att behandla och som inte blivit bättre sedan våren 2021...
Svar
13
· Visningar
1 441
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 428
Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 371
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka