Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Jag letar mig förgäves efter stc hemsida..jag hamnar bara på någon tryckfirmas hemsida...kan någon hjälpa mig?:(
Svar
4
· Visningar
1 002
Senast: Cambrie
·
S
Trav Hej hopp! Har varit inne och läst en hel del på Buke. Har insett att den inte är så dum denna sida! Så upp till bevis! Ge mig lite...
Svar
7
· Visningar
2 185
Senast: Ssorken
·
Trav dessa pojkar har... Saxat ur "travinorr"
Svar
2
· Visningar
906
Senast: Kivina
·
B
Trav Nu kommer jag, den frågvisa brandbollen, med ytterligare några frågor.;) när man tittar på trav på tv brukar dom använda konstiga...
Svar
9
· Visningar
3 159
Senast: brandbollen
·
L
Trav Om ni hade en häst som bröt i varje kurva på banan när ni körde fort vad skulle ni tippa på att det kunde vara?
Svar
15
· Visningar
5 193
Senast: ghost
·
F
Trav Har tidigare sett en sulky i storlek minishetland till salu. Var finns dessa att köpa (nya)? :confused: Behöver varken vara kompletta...
Svar
3
· Visningar
1 139
Senast: Fjunet
·
Trav Min treåring är mycket riden och inte så mycket körd. tyvärr har detta gjort honom lite för lydig verkar det som. Han har bra energi...
Svar
13
· Visningar
1 318
Senast: Montéryttare
·
Trav Någon som har koll på dessa, kommer de före eller efter påsk den här månaden? Borde komma på skärtorsdagen va???
Svar
5
· Visningar
965
Senast: giffan
·
Trav får man starta med ett dräktigt sto i ett travlopp? Minns inte reglerna och jag hittar ingen info på STC:s sida. Såg nämligen en häst...
2
Svar
23
· Visningar
3 167
Senast: giffan
·
M
Trav Hittade ett hackamore m kombinerat bett... nån som vet om man får tävla med det?
Svar
4
· Visningar
1 005
Senast: Girasol
·
K
Trav Är Munkpeppar karensbelagd enligt STC? Hittar ingen info på STC' s sidor ang tex. detta preparat... Är det då godkänt på tävlande...
Svar
8
· Visningar
1 785
Senast: Konie
·
Trav Rätt eller fel? själv är jag inte så bra (läs urusel) på regler, men jag tyckte det var väl hårt. (ja, jag är mycket partisk oxå...
Svar
7
· Visningar
945
Senast: Cambrie
·
K
Trav Det här är nog det allra värsta jag har varit med om i hela mitt snart 24-åriga liv. Helt ärligt alltså. En av Sveriges travtidningar...
Svar
16
· Visningar
2 752
Senast: Kia
·
Trav Ja, vad ska man göra åt en sån? Hur cool och bra som helst att köra ensam men när det kommer lite hästar omkring blir hon ivrig och...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 402
·
Trav Någon som har användarnamn och lösenord till den siten? Är ju så hilma bra att kunna gå in där och titta, men gästanvändarnamnet jag...
Svar
1
· Visningar
930
Senast: lindaplutt
·
Trav Hej allihopa. Jag håller på och skissar lite på en ny dress :D , men skulle gärna vilja se lite förslag. Hur ser era dressar ut? Gärna...
2
Svar
25
· Visningar
3 201
Senast: minnja
·
B
Trav Nu är grunden äntligen färdig på min häst och hon kvalade lätt:rofl: på 1,22,6 med tussarna kvar och "okörd" jag är säker på att det...
Svar
8
· Visningar
985
·
B
Trav Jag blir lite förvirrad här:confused: Jag har sett att det finns montésadlar som liknar galoppsadlar. Så min fråga är om man kan änvända...
Svar
14
· Visningar
1 434
Senast: brandbollen
·
R
Trav Var och hämtade ut tävlingsutrustningen till pållen idag, marinblått pannband med namnet i silver, marinblå förbygel, marinblått...
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: nilema
·
Trav Tänkte presentera senaste tillskottet bland penga maskinerna.:banana: Vad tror ni? Är detta en blivande vinnare? :angel: ;)...
8 9 10
Svar
185
· Visningar
13 441

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka