Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Läste att Kalmar funderar på att börja köra trav i högervarv. Vad tycker ni om det? Jag tycker det är roligt med nya initiativ. Bra...
2
Svar
27
· Visningar
2 178
Senast: Cambrie
·
M
Trav Nu vill jag se bilder på era stjärnor Här kommer några av mina ursäkta att dom e sååå stora Flicka [/IMG] Surfinia[/IMG] Finder...
Svar
3
· Visningar
956
Senast: Rigolette
·
Trav Hej! Har vuxit ur mitt russ. Han är riden i form o gått lite dressyr o hoppning. Han är inkörd, ganska stark o tycker om att köras...
Svar
8
· Visningar
1 564
Senast: lindaplutt
·
Trav :rofl: .Efter att inte hittat nåt intressant på år,har det dykt upp yttligare en häst(och billig9.Men det är Starship Enterpris.Såg att...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 628
Senast: lsz
·
Trav min gamla häst stå kvar på stc sida men hon lever inte längre... så hur gör man för att ändra det... eller ska dom göra det själva...
Svar
10
· Visningar
866
Senast: zazza girl
·
Trav funderar nu när jag ser lite spirande bete på uppväxt. Jag tycker väldigt mkt om att ha mina djur ute mkt på somrarna. Detta året har...
Svar
13
· Visningar
1 271
Senast: The Great White Shark
·
Trav Har ni någon gång funderat på att sluta med trav? Hur många gånger har ni faktiskt slutat? Slutade ni helt med hästar? Sålde ni...
2
Svar
25
· Visningar
2 167
Senast: Montéryttare
·
G
Trav Är i nyköpartagen och ska införskaffa en ny träningsvagn, vad köper jag och varför? :bow:
Svar
3
· Visningar
1 206
Senast: cämela
·
Trav ..och håller alla tummar vi kan för att han ser fräsch och löpsugen ut! Vet inte om jag ska uttala mig egentligen i o m att jag inte...
2
Svar
21
· Visningar
2 074
Senast: åke
·
Trav Har en fundering som jag hoppas ni kan hjälpa mig med. Har ett STORT fyraårigt varmblodssto som i vinter växt på sig både på höjd och...
2
Svar
20
· Visningar
2 036
Senast: peak
·
Trav vad är det som avgör hur lång/kort checkrem man använder till olika hästar? är det bara att prova sig fram hela vägen eller finns det...
Svar
2
· Visningar
1 368
Senast: Lillaloppan
·
Trav Hur många var det som gick på Kari's aprilskämt om att Thomas Nilsson skulle börja som kusk i hans stall i sommar igår på...
Svar
3
· Visningar
1 022
Senast: Trygg
·
Trav nu börjar det dra ihop sig för min treåring att komma till banan för första gången. Jag vill gärna att allt skall bli rätt och att han...
Svar
10
· Visningar
1 334
Senast: giffan
·
K
Trav Vår lilla kille (född i juni) känns som en verkligt LITEN kille... så jag behöver något att jämföra med....
Svar
6
· Visningar
1 019
Senast: sheridan
·
Trav Igår red jag fort på en av mina pållar inne på Jägers. Jag är dressyrtant, jag tycker att skritt är en trevlig gångart, att jogga är...
Svar
11
· Visningar
1 469
Senast: linafina
·
L
Trav Var får jag tag på viktvojlock till en montesadel?
Svar
9
· Visningar
1 229
Senast: kotten
·
Trav Jaa,, vem vet?! Läs själva! :confused: :( :eek: http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?infoID=1&infoTyp=jop
Svar
9
· Visningar
1 283
Senast: Just_A_Lady
·
M
Trav Fick så god hjälp med mina frågor om slaggjord så jag hoppas att ni orkar med mig en gång till. Kör ju mitt varmblod med travsele och...
Svar
7
· Visningar
1 062
Senast: madelenforsgren
·
S
Trav Har en till fundering. Jag funderar på att skaffa travhäst, men har ingen licens än, dvs det kan inte stå någon som tränare på den på...
Svar
9
· Visningar
1 043
Senast: synthetisk
·
Trav Den officiella inbjudan.:D Skapar en ny tråd eftersom den förra börjar bli svammlig. Bjuder in till TravBuke träff hos mig i...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 233
Senast: giffan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar