Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Trav Är det något särskilt man ska tänka på när man sätter hästen framför en sulky - i jämförelse med tex. rockard? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 440
Senast: Rompan
·
Trav Ja, finns det? Jag funderar så klart på den nya pållen med den oroliga munnen. Han har alltså blivit mycket bättre och svarar bra på...
Svar
15
· Visningar
2 406
Senast: jari
·
T
Trav Får man montera qh fäste på en vanlig standard vagn och att den sen är godkänd för tävling? Finns det några regler ?
Svar
2
· Visningar
1 411
Senast: Indyhope
·
L
Trav Behöver lite hjälp.. Har häst som är anmäld till örebro i morgon, dock med en annan ryttare. Går det att byta så att jag rider eller...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: lie
·
M
Trav Har lite frågor om travare och lite annat som jag hoppas ni därute kan besvara :confused: Jag vill jättegärna börja träna ute på...
Svar
5
· Visningar
1 112
Senast: Nebraska
·
B
Trav Har en del frågor om licens i monté och annat som jag hoppas att någon kan svara på:) Först undrar jag hur gammal man får vara för att...
Svar
3
· Visningar
1 017
Senast: Cambrie
·
L
Trav Har en del frågor.. När man anmäler är det 4 eller är det 5 spårförbehåll man får göra? Dem anteckningar som vetrinären för över ens...
Svar
2
· Visningar
1 068
Senast: chevan
·
M
Trav Äntligen har Tarzan fattat att hästen inte vill, skönt för gammel-scarlet o få mysa vid havet... Tror inte han går att "hämta hem" till...
2
Svar
20
· Visningar
1 965
Senast: Prakas
·
Trav Hur bär man sig åt för att hitta seriösa ponnykuskar? Har pratat med en av ponnyklubbarna i närheten, men hur ska jag kunna veta att de...
Svar
11
· Visningar
988
Senast: giffan
·
P
Trav Nu börjar snart storloppssäsongen....:d Vad har ni för begivenheter som ni brukar åka på? Har ni planerat något redan nu för årets...
2
Svar
23
· Visningar
1 935
Senast: Lilla
·
  • Låst
Trav Ni har säkert läst den redan, men tänkte lägga ut den här ändå. http://www.medmark.se/att/Stress%20hos%20travhastar.pdf Sen har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 895
Senast: ameo
·
T
Trav :confused: Hej När min häst gick provlopp senast så sög hon luft(loppet gick bra änndå). Detta har jag inte märkt när vi tränar...
Svar
12
· Visningar
3 506
Senast: Rikkan
·
L
Trav Hej! jag har ett stort problem med min ponny! Han går otroligt bra! har rekord 2,22 men tränar 10! Så nu satsar vi på seger i början...
Svar
5
· Visningar
1 055
Senast: bazz
·
Trav Var får jag tag i det? Jag har en gammal (modellen ser visserligen inte ut att ha förändrats sen min tillverkades) ensitsig Grafströms...
Svar
2
· Visningar
1 951
Senast: Cilva
·
L
Trav Har hört att om hästen är äldre och inte startat på ett tag så måste man kvala den två gånger? Lr är jag helt ute och cyklar??:idea:
Svar
13
· Visningar
1 033
Senast: solros
·
L
Trav Nu är jag lite nyfiken på hur det går med behandlingsjournalerna som vi ska kunna visa upp vid behov. Har någon av er fått visa upp...
Svar
14
· Visningar
1 384
Senast: Ambra
·
Trav Skulle behöva det då jag håller på med ett skolarbete om aveln finns det att tillgå på internet? *dålig på söka* :o
2
Svar
24
· Visningar
4 135
Senast: Salandge
·
M
Trav Hur tränar ni era Korsförlamnings hästar och vad får dom för foder?
2
Svar
23
· Visningar
4 086
Senast: Mr Steven
·
L
Trav Har ju nyss tagit e licens och behöver lite hjälp.. Har skickat in en bild av hur min dress ska se ut till brizy men sen måste man väl...
Svar
8
· Visningar
1 137
Senast: Mr Steven
·
Trav vad inebär det om man liesar ut sin häst...?? köper den som ha hästen den då??? eller e det som fodervärd..???:confused: och hur bli...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: EmmaSH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross