Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Trav Gäller det för monte om hästen inte startat i monte innan? Eller är de förbrukade om hästen har startat i (sulky lopp)?
Svar
4
· Visningar
907
Senast: lie
·
Trav Ni kanske kan hjälpa mig här... Her ett sto som enligt stc fortfarande är danskreggat och när jag frågade hur jag skulel gå till väga...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Eliza
·
S
Trav Det börjar närma sig kval, mitt första och jag e SKITNERVÖS:eek: !! Har tusen frågor, en av dom e iallafall om det här med sulky, måste...
Svar
10
· Visningar
1 147
Senast: Raptor
·
N
Trav när och hur ska tävlings häst utfodras? hu nära start får man ge hö?
Svar
15
· Visningar
1 200
Senast: Raptor
·
N
Trav vilka hästar ska använda PG skor? och varför?
Svar
15
· Visningar
6 529
Senast: SO Hovslagare
·
Trav Ni vet säkert vilken aktuell incident jag talar om. Rätt eller fel bestraffning? Själv tycker jag det är helt rätt. Så där gör man...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
7 286
Senast: Cambrie
·
Trav Har en liten fundering på detta om sko info... Jag vet ju vad det är för regler och så... Men jag undrar vad ni tycker om sko infon...
Svar
13
· Visningar
1 589
Senast: Prakas
·
Trav hur är det med hantering och skötsel nere i danmark ? jag har min häst till salu eller leasing ..och det är rätt många som är...
Svar
5
· Visningar
1 022
Senast: Just_A_Lady
·
L
Trav Eftersom jag ska kvala in mitt (gammla ök) den 23 på örebro för monte så tänkte jag fråga om lite råd.. Hur ska jag köra/rida honom...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: Zandrah
·
L
Trav Japp, nu vill jag veta vad ni tycker om rökfärgade Hjulskydd. Själv tycker jag det är det fulaste som finns, och självklart blev det...
Svar
4
· Visningar
938
Senast: lindaplutt
·
Trav Hej!! Jag har funderat på att se om min polle är nått för monté, jag vet bara inte hur jag ska gå till väga med det hela. Själva...
2
Svar
28
· Visningar
2 280
Senast: Molin
·
S
Trav ngn som var i fränsta :bump: hur gick det/resultat?? :banana:
Svar
6
· Visningar
1 147
Senast: Kia
·
L
Trav Tycker det är för j*ligt att om man ska ha en kopia på hästpass till en travare kostar det 1750kr!!!! :mad: Det är dyrare än göra...
Svar
3
· Visningar
1 050
Senast: Eliza
·
G
Trav Snart kommer storstjärnorna att beträda banorna igen...längtar något. (hmm) Det ända roliga hittills har varit General Du Lupin som har...
Svar
4
· Visningar
1 099
Senast: Montéryttare
·
M
Trav Idag kvalar äntligen mitt ston som jag haft problem med korsförlamning på...Hoppas nu att det går bra och att hon inte får nån ny...
Svar
10
· Visningar
990
Trav :( Alltså -jag blir så less. Snön ligger djup, hästarna har haft sin absolut längsta vila nånsin. Ja som läget ser ut nu så lär...
Svar
6
· Visningar
990
Senast: Girasol
·
B
Trav Jag skulle vilja ha tips och idéer på hur jag kan fortsätta/förändra träningen för min häst, på väg mot kval. Det är en 8-årig...
Svar
9
· Visningar
1 222
Senast: Zandrah
·
Trav Och varför har de gjort just det? Mitt sto har jag kört en lååång runda på vägarna häromkring i skritt i tryckvagnen. Det gör jag för...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 875
Senast: Salandge
·
L
Trav Nån som känner någon som har gått/går där lr som själv har gått den utbildningen?? Menar då med inriktning på trav. Är själv rätt...
Svar
4
· Visningar
834
Senast: Nominous
·
F
  • Låst
Trav Vad säger ni? http://www.aftonbladet.se/vss/spel/story/0,2789,789049,00.html
2
Svar
24
· Visningar
1 955
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka