Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Trav 'Hej! är det någon som vet vars man kan köpa travhackamore som man får tävla med
Svar
5
· Visningar
1 671
Senast: ghost
·
Trav Det minsta jag kommer ihåg från min travtid var hos Takter där vi vanligtvis longerdae en kvart två lopp innan starten av deras lopp...
Svar
13
· Visningar
2 240
Senast: gladys
·
Trav Hjälp, ringde Dalavagnen, de ska ha 1250kr för ett sulkyfäste!!1 Har någon tips:idea: på om man kan ha något annat på bakluckan??typ...
Svar
4
· Visningar
2 399
Senast: bazz
·
N
Trav UNDRAR VAD SKILNADEN MELLAN RAKT BETT &DELAT BET ÄR OCH GUNNI BETT .:confused: 1. VAD ÄR GUMMI BETT BRA FÖR? 2. DELAT BETT ELLER RAKT...
Svar
2
· Visningar
953
Senast: nasdaq
·
Trav Vad använder ni för utrustning när ni kör in? Jag funderar på min kallblodsåring, och vad som egentligen vore det bästa. Köpa...
Svar
8
· Visningar
1 569
Senast: via
·
L
Trav Använder ni alltid hjälm när ni kör hemma? kul att höra statistiken.
2
Svar
34
· Visningar
2 452
Senast: Konie
·
K
Trav Vi funderar... på att låta vårt sto, 8 år, som fick föl förra året att starta i ett par monté lopp. Mest på kul bara... Togs ur träning...
Svar
1
· Visningar
859
·
L
Trav Skall snart bli fodervärd åt en travare som inte startar längre,kommer att stå som krav på kontraktet att jag inte få starta honom i nåt...
Svar
5
· Visningar
878
·
H
Trav Jag har en gammaltaravre och jag ser fram i mot nån liten clearround mot sommaren. Ska bygga upp muskle han har vilat länge och inte...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 637
Senast: Montéryttare
·
K
Trav Har ni med 2-åringar börjat köra in ännu? Funderar på att börja köra in min lilla shettis framåt våren....... Hur tänker ni?
Svar
5
· Visningar
1 020
Senast: kajsalisah
·
L
Trav 22/4 ska ja å russet starta 2 lopp på samma dag! Hjälp mej hur bygger ja snabbast upp mjölsyreuthålligheten? han har rätt bra...
Svar
8
· Visningar
1 087
Senast: linneaforss
·
Trav Jo, då är jag här igen med mina funderingar.. Det är nämligen såhär att jag idag såg "min" travtränares nyinköpta bakskydd i läder...
Svar
12
· Visningar
1 065
Senast: ghost
·
P
Trav Vad tycker ni om svenskt travsport i ett internationellt perspektiv? Jämfört med tex andra länder som Italien, Frankrike och USA...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: stally
·
K
  • Låst
Trav Vet inte om jag titulerar rubriken rätt riktigt. Men, vad jag vet är att det är något i den stilen är på G i Skara den 6-7 mars. Är...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: ameo
·
N
Trav undrar villken sorts träning är bäst om man vill bygga upp musklerna?
Svar
7
· Visningar
1 037
Senast: NinasApache
·
R
Trav Läste just nyheterna på första sidan. Hur dum får man bli och fortsätta vara travtränare? Vad är det för tränare som spöar hästen så...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 162
Trav Hur "fel" anmäler ni? Hur fel är det acceptabelt att anmäla? ÄR det dumt att ta ut hästen i ett lopp där han på pappret är helt...
Svar
7
· Visningar
1 048
Senast: Cambrie
·
T
Trav Får man tävla trav och monté på vanligt tränsbett eller måste man ha travbett?
Svar
1
· Visningar
686
Trav Vad är en säkerhetsgjord? Skulle ha fått den med när jag köpte mitt russ....men har ännu inte fått den, bara resten av selen. Vad har...
Svar
4
· Visningar
1 058
·
B
Trav Ett av mina varmblod (som jag haft sen i somras) går som både ridhäst och körhäst. Det var många år sen han startade, och har mest...
Svar
6
· Visningar
1 007
Senast: Bull Dozers Am. Bulldogs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka