Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Trav Jag undrar; När använder man lång- respektive kort-brösta. Alltså vid vilka tillfällen? Och varför?
Svar
1
· Visningar
999
Senast: giffan
·
L
  • Låst
Trav Hej! min förra tråd har försvunnit... :cry: men jag lägger nu ut en ny, någon bukemänniska som varit i kontakt med PRIPPS ROYAL...
Svar
2
· Visningar
1 276
Senast: ghost
·
S
Trav Måste man ha vaccinerat sin häst innan man börjar tävla? Bara undrade..
Svar
1
· Visningar
703
Senast: NinasApache
·
B
Trav I början på januari körde jag hästen på isen (Lännasjön) och hade tyvärr gamascher på henne så hon fick skavsår!:devil: detta ledde...
Svar
18
· Visningar
1 194
Senast: bazz
·
Trav Har spånat lite med Ina79 om en travträff. Vi har ju försökt någon gång förr,men har ju aldrig blivit något av :crazy: . Jag har en...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 793
Senast: Laban
·
L
Trav Fan vad kul det var!:banana: Mkt roligare än volt och så mycket lättare.. Var bara tvungen att skriva av mig lite:love:
Svar
9
· Visningar
1 018
Senast: Montéryttare
·
Trav Berätta allt ni vet om travspanien, länkar, etc. så blir jag jätteglad!!!!
Svar
14
· Visningar
3 802
Senast: Whiskey
·
Trav Slimmade,tunna söker jag men hittar inga.Har ett par som är 10 år,men dom tillverkas ej längre. Dom ska vara gjutna i ett stycke o helst...
Svar
18
· Visningar
3 929
Senast: NinasApache
·
J
Trav Jag kör med en shettis. Jag är 16år, får jag tävla med honom? i någon klass?
Svar
7
· Visningar
1 069
Senast: Jiendana
·
J
Trav Jag har alltid satt tråden uppe vid öronen och sen bak (som snöret till rycktussar.) Men sist jag gjorde det kunde inte kusken rycka ner...
Svar
7
· Visningar
1 656
Senast: cetzyboy
·
Trav Hua.. Okej att "vi" (kommer alltid hur många ardennrar o andra kallblod jag än kommer att ha att vara en trav-tjej och inget annat)...
2
Svar
23
· Visningar
2 253
Senast: åke
·
Trav Det är jätterooligt!! :love: (i brist på annat..) "Horse Racing Manager" heter det, man får välja mellan ett antal hästar och kuskar...
Svar
4
· Visningar
5 152
Trav Snubblade över detta bettet idag. Hur är det tänkt att det ska sitta i munnen?
2 3
Svar
43
· Visningar
3 436
Senast: Nominous
·
Trav :eek: Vilken häst :eek: Hoppas hon kan springa så fort även på banan :banana: Tur det gick bra :) Princess
Svar
6
· Visningar
938
C
Trav Hej hej.. :rofl: Jag kan inte förstå hur ni kan fatta det här med voltstart :bow: :bow: . Jag sitter här o försöker o försöker att...
Svar
18
· Visningar
9 680
Senast: caroline_star
·
C
Trav Är det någon som vet hur dom har det därborta i ryssland vad gäller deras travhästar?? Minns att dom sålde en del fina ryska travare...
Svar
16
· Visningar
3 702
Senast: Piraja
·
Trav Jag har precis blivit lycklig ägare till en hingst på 6 år :love: som förhoppningsvis skall starta. Så vad tycker ni skall han få vara...
Svar
11
· Visningar
1 734
Senast: cetzyboy
·
V
Trav är det någon som har bra tips på vad man ska göra med en riktigt het häst? jag använder honom som ridhäst, men kör någon gång i veckan...
2
Svar
33
· Visningar
2 743
Senast: Anelly
·
Trav Funderar på att ska skaffa mig en pulsmätare till mina travisar. Jag tar puls på dem efter lopp och jobb osv men funderade lite på hur...
Svar
2
· Visningar
850
Trav I Kramfors den 25/2! Nån som har fundering på att åka dit? Jag ska dit och fotografera och få uppleva mitt livs först istrav om allt...
2
Svar
39
· Visningar
1 916
Senast: Zuzzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka