Vem vill bli miljonär?

Sv: Vem vill bli miljonär?

Vad då långt bort,det är ju nära :angel: .
Nej,måste vi inte alls.Kom med andra förslag bara.

Nja, det kanske inte är så långt bort trots allt.....vinner vi storkovan är det ju bara att ta en taxi hem och sova på vägen :idea:

lsz skrev:
Det vore jättekul att kunna vara med och dela på slantarna (och att få träffas under lite lugnare former än när jag stressade runt på Färjestad sist :angel: )
.......men måste ni hålla till så långt bort:confused: Jag kan ju inte vara borta två dagar i sträck :(
Ja, det är lite för långt bort för mig oxå...
Kankse kan övertala dalmororna att åka häråt istället?
Naffa, Prakas, och du bor ju ganska nära iallafall :D

Dt verkar ju jättekul! jag har E-tuna som hemmabana men är bilburen! Jag kollar utvecklingen med stort intresse! M:rofl:

:cry: :cry:
jag får väl ha en egen buketräff med "alla" travmännskorna här nere! ;)
Fast om ni tar helgen då det är från Jägers kan jag åka dit och vinka till er! :idea: :rofl:

Alltså,vi har inget planerat alls.Säger bara att vi KAN hålla i det.För min del funkar det nog att åka en bit,så orten är inte problemet.Men finns det någon som bor "lämpligare" till som vill hålla i det hela,oc kan fixa lokal och så? Vore trist om allt rinner ut i sanden :crazy: .

Jag får väl gå på Pipers buketräff :crazy: Fast jag har familjen i Dalarna, så i sommar kanske:idea:

Sommar har väl alla fullt upp med allt möjligt,och inte vill man sitta inne och se på tv då?
/ Sofia-som redan börjat tappa modet.

Lines skrev:
Sommar har väl alla fullt upp med allt möjligt,och inte vill man sitta inne och se på tv då?
/ Sofia-som redan börjat tappa modet.

Kom igen nu Eskilstuna-gänget!!!

Ni är ju de som verkar bo mest "i mitten", eller?

Och då är ju allt löst med lsz frånvaroproblem! :idea:

(Säger hon som förmodligen inte kan vara med :D )

ghost skrev:
Kom igen nu Eskilstuna-gänget!!!

Ni är ju de som verkar bo mest "i mitten", eller?

Och då är ju allt löst med lsz frånvaroproblem! :idea:

(Säger hon som förmodligen inte kan vara med :D )
Vi kan vara här om ni vill (arboga)... finns ju ytor, soffor, golv och sängar osv att klämma ihop sig i om och när man vill sova... :D
Två tv, 2 toaletter, 1 kök, finns oxå ;)

Bra initiativ! Jag kommer gärna om jag kan. Jag verkar ju vara ganska ensam på västkusten så alternativet som ligger mest i sydväst är bäst ur min synvinkel. :D

solros skrev:
Bra initiativ! Jag kommer gärna om jag kan. Jag verkar ju vara ganska ensam på västkusten så alternativet som ligger mest i sydväst är bäst ur min synvinkel. :D

Det måste ju va hos mig :rofl: :rofl: :rofl:
(kunde inte låta bli... :o )

Jag kommer :D
/Lines-som faktiskt har fler vänner i Malmö hon saknar så...

Varför inte på Eskilstuna när V75 går där ????
Cetzy kommer då isåfall !!!
/Cetzy

Jag flyttar till Laholm (från Östersund, 90 mil!) om en vecka, vill gärna träffa o lära känna lite folk nere i söder...

Då får vi væl snart ha en buketræff hær nere! Vill oxå gærna træffa det roliga folket hæromkring igen! (blir før sællan!)

Nema problema....då kan jag när som helst då jag ändå hinner hem om det trasslar......

Till alla:
Haumlan bor jättefint!!
Endast 800 meter till närmaste systembolag.;)
AM

Det låter ju perfekt :angel:
Mig spelar det ingen större roll när det blir... dygnet har alltid för få timmar, så det passar alltid lika bra/illa... eller vad man nu ska säga...

Nafayette skrev:
Nema problema....då kan jag när som helst då jag ändå hinner hem om det trasslar......

Till alla:
Haumlan bor jättefint!!
Endast 800 meter till närmaste systembolag.;)
AM
800m? Då kommer du väl både fram och tillbaka ;)

Men helt ärligt så håller jag gärna en träff här, det finns plats att sova osv för de som vill.
Fast ni kanske får ta med kudde och täcke om ni blir många ;)

Kankse skulle helgen då sundbyholm har v75 passa? Kunde vi ju åka på travet Live (kan fixa chaffisar :angel: ) och se åka hit och käka, snacka och ha trevligt... Prakas tar med lite gamla travfilmer :D För den som har lust, har vi en lokal pub/disko där jag kan utlova alldeles nya erfarenheter och syner ;)

De som har långt att åka, kankse hellre vill komma på fredagen, så de orkar med lördagen, vilket oxå går jätte bra

Välkommna :banana:

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 818
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 884
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 443
Senast: Trassel12
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
996
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Retrievertråden