Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är lite för långt bort för mig oxå...lsz skrev:Det vore jättekul att kunna vara med och dela på slantarna (och att få träffas under lite lugnare former än när jag stressade runt på Färjestad sist )
.......men måste ni hålla till så långt bort Jag kan ju inte vara borta två dagar i sträck
Lines skrev:Sommar har väl alla fullt upp med allt möjligt,och inte vill man sitta inne och se på tv då?
/ Sofia-som redan börjat tappa modet.
Vi kan vara här om ni vill (arboga)... finns ju ytor, soffor, golv och sängar osv att klämma ihop sig i om och när man vill sova...ghost skrev:Kom igen nu Eskilstuna-gänget!!!
Ni är ju de som verkar bo mest "i mitten", eller?
Och då är ju allt löst med lsz frånvaroproblem!
(Säger hon som förmodligen inte kan vara med )
solros skrev:Bra initiativ! Jag kommer gärna om jag kan. Jag verkar ju vara ganska ensam på västkusten så alternativet som ligger mest i sydväst är bäst ur min synvinkel.
Du och alla andra är välkommna!cetzyboy skrev:Varför inte på Eskilstuna när V75 går där ????
Cetzy kommer då isåfall !!!
/Cetzy
800m? Då kommer du väl både fram och tillbakaNafayette skrev:Nema problema....då kan jag när som helst då jag ändå hinner hem om det trasslar......
Till alla:
Haumlan bor jättefint!!
Endast 800 meter till närmaste systembolag.
AM