Norrlänningar! Istrav

Sv: Norrlänningar! Istrav

Jag har insett att jag måste hitta 2 kuskar om inte "min" kusk och min reservkusk fpr dispens för att köra mina shettisar! För det är väl klart att Jamtlands ponnyerna ska vara med!? ;)

Jenny

Klart :D

får hoppas isen blir bra nu då till den 25:e :cool: har ju varit rena sommarvädret här äckligt länge

Måste tyvärr komma med dåliga nyheter, det blir inget trav på kyrkviken.. Däremot är det planer på att köra på Dannero istället!

mehe de blir ju inte lika kul :cry: men men... vad gör man när vädret får för sig att bli vår i januari :crazy:

jaja...

Jag tycker det verkar mycket händigare att hålla till på Dannero, så mig gör det absolut ingenting om det blir där istället! Där finns ju "allt"!

Jenny

det är sant

men hade verkligen sett fram emot istrav eftersom jag aldrig har fått uppleva det :cry: samt att jag har läst samhällets historia där jag bor och här var det mycket istrav förr i tiden så det hade varit jättekul :)

Så det blir alltså trav på självaste travbanan i stället?

Och jag fasade för istrav, hatar djupt och innerligt att vara ute på isar, oavsett hur tjocka folk säger att de är... *ryser* Så jag gör en liten dans:banana: för att det blir flyttat!:D

Jenny

Zuzzi skrev:
Questador Tim? Honom har jag fått med på bild

Aha, då måste jag in på din sida och kika! Det är en stilig häst, med en häftigt tecknade framben då dem är grå :p

Zuzzi skrev:
Questador Tim? Honom har jag fått med på bild

Skulle inte sagt något, syns ju knappt på dina bilder att han är grå ;) Såg att du även hade en bild på min förra häst, Imperial I.T.

Gör så du :p jasså är han? syns inte på bilderna :D

ah se där! Såg att han var död nu, fin häst tyckte jag! tror bilden är från -04 eller nått sånt

Nu är det som såhär.. Den 15:e denna månad görs det slutgiltiga beslutet om det blir trav på Kyrkviken eller ej. Så än är inte hoppet ute ;) (även om det kanske inte ser allt för ljust ut..)

Har fått höra att tjockleken på isen har testats och att det inte ska vara någon fara att köra istrav! Så det som såg så dystert ut på förhand ser nu ut att gå vägen :D

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
650
Senast: Hajfisk
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
541
Senast: KeeNine
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
993
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
682
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Retrievertråden
  • Oseriös avel 2023